Новини департаменту

08.11.2023

До уваги жителів громади пільгових категорій



             Відомості про пільговиків обліковуються в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (далі – Реєстр).
             До Реєстру вноситься інформація про особу, яка набула статусу пільговика.
             У разі необхідності відомості, внесені до Реєстру, коригуються (наприклад, у пільговика змінились прізвище, місце проживання, статус тощо).
             Інформацію про пільговиків до Реєстру вносять фахівці територіальних органів Пенсійного фонду України.
             Заяву про внесення даних до Реєстру з необхідними документами пільговику можна подати особисто до департаменту соціальної політики Луцької міської ради за адресою: проспект Волі, 4а чи до територіального органу Пенсійного фонду України (проспект Грушевського, 1).
             Відеоінструкція, як подати заяву на призначення пільги через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України - за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=weUUqDW6wVQ&t=68s.
        
         Довідково:
        
             Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, – це автоматизований банк даних, створений для забезпечення єдиного державного обліку фізичних осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із законами України (Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги“).
        

Контактна інформація

Телефони

+38 0332 28 10 00 - гаряча лінія
+38 0332 28 41 80 - приймальня
телефонний довідник департаменту