Соціальні послуги

           Кожен з нас опинявся в ситуації, коли звертався за підтримкою чи допомогою до батьків чи друзів, але часом такої підтримки недостатньо.
           Якщо людина опинилась у скрутній ситуації, вона може звернутись за професійною підтримкою – соціальними послугами.
           Соціальні послуги – це заходи з допомоги особам/сім’ям, які опинились у складних життєвих обставинах та не можуть самостійно подолати труднощі.
           Соціальні послуги можуть бути:
– простими, які не потребують постійної комплексної допомоги, зазвичай вони є короткотривалими і разовими (наприклад, консультація чи представництво інтересів);
– комплексними - планомірна і тривала у часі послуга, яка потребує взаємодії фахівців (наприклад, соціальний супровід).

           Соціальні послуги може отримати кожен, хто їх потребує за місцем фактичного проживання (навіть якщо людина офіційно не зареєстрована).


ПЕРЕЛІК НАДАВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У ЛУЦЬКІЙ МІСЬКІЙ ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ: ПЕРЕЛІК СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ:
1. Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади:

43016, м. Луцьк, вул. Данила Галицького, буд. 18, тел.: (0332) 722-388, (0332) 723-285
e-mail: tzszn_lutsk@meta.ua
Години прийому громадян:
понеділок-четвер: 08.30 - 13.00, 14.00 - 17.15
п'ятниця - 08.30 - 13.00, 14.00 - 16.00
  1. Догляд вдома (в тому числі паліативний догляд);
  2. Денний догляд;
  3. Соціальна адаптація;
  4. Соціальна профілактика;
  5. Консультування;
  6. Інформування;
  7. Соціальна інтеграція та реінтеграція;
  8. Представництво інтересів;
  9. Натуральна допомога;
  10. Соціальна реабілітація;
  11. Екстрене (кризове) втручання;
  12. Транспортні;
Також територіальний центр, за наявності кадрових та матеріально-фінансових ресурсів, може надавати наступні соціальні послуги:
  1. Соціальний супровід;
  2. Підтримане проживання;
  3. Посередництво;
  4. Медіація;
  5. Фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, порушення зору;
  6. Інші соціальні послуги (в тому числі переклад жестовою мовою через додаток «УТОГ»), потреба в яких є у громаді та які не суперечать чинному законодавству України щодо надання соціальних послуг.
2. Управління соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Луцької міської ради

43026, м. Луцьк, просп. Соборності, буд. 18, тел. (0332) 716-772; тел. (0332) 715-005
e-mail: ucccdm@ukr.net
Години прийому громадян:
Понеділок-четвер: 9.00-13.00, 13.45 – 17.30
П’ятниця: 9.00-13.00, 13.45 – 16.15
  1. Соціальний супровід;
  2. Консультування;
  3. Соціальна профілактика;
  4. Соціальна інтеграція та реінтеграція;
  5. Соціальна адаптація;
  6. Кризове та екстрене втручання;
  7. Представництво інтересів;
  8. Посередництва та медіація;
  9. Натуральна допомога;
  10. Догляд та виховання в умовах, наближених до сімейних;
  11. Інформування;
  12. Соціальний супровід сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;
  13. Інші соціальні послуги відповідно до визначених потреб громади.
3. Громадська організація «ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДИТИНИ «РОЗМОВЛЯЙКО» (ФОП Вознюк Людмила Михайлівна):

43025, м. Луцьк, вул. Даргомижського, буд. 7 (БЦ PLATO),
тел.: +38 (099) 49-48-049, +38 (067) 26-58-626

e-mail: rozmovlayko@gmail.com

Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 18.00
субота-неділя – вихідні дні
  1. Соціальна адаптація;
  2. Денний догляд дітей з інвалідністю;
  3. Консультування.
4. Громадська організація «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»»

43006, м. Луцьк, вул. Івана Франка, буд. 33А,
тел. +380 (50) 78-83-048, +380 (50) 920-65-86

e-mail: soikooksana75@gmail.com

Години прийому громадян:
понеділок- п’ятниця – 09.00 – 17.00
субота-неділя – вихідні дні
  1. Консультування;
  2. Соціальна профілактика;
  3. Соціальна адаптація;
  4. Денний догляд дітей з інвалідністю;
  5. Соціально-психологічна реабілітація;
  6. Супровід під час інклюзивного навчання.
ВИДИ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ :

1. ДЕННИЙ ДОГЛЯД:
           Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти дітям чи дорослим, які потребують сторонньої допомоги, забезпечити їх потреби у догляді та розвитку життєвих навичок.
Для кого ця послуга?
           для дітей та дорослих з інвалідністю, які мають фізичні та/ або сенсорні порушення; для вразливої категорії населення, як-от сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, та людей, які живуть з ВІЛ; для людей похилого віку; для людей з когнітивними розладами психіки, інтелектуальними або психічними розладами.
Що роблять фахівці послуги?
           забезпечують умови для денного перебування і харчування; допомагають і навчають доглядати за собою (зокрема, дотримуватися особистої гігієни, багато рухатися, вчасно їсти і приймати ліки); слідкують за станом здоров’я, надають реабілітаційні послуги; надають психологічну підтримку; піклуються про зайнятість людини вдень і її дозвілля.


2. ДОГЛЯД ВДОМА:
           Це – комплекс заходів, що здійснюються за місцем проживання отримувача соцпослуги та спрямований на те, щоб забезпити життєдіяльність особи, яка, через інвалідність, вік, стан здоров`я, частково або повністю втратила/не набула здатності до самообслуговувааня та потребує сторонього догляду.
Для кого ця послуга?
           особи похилого віку; особи з інвалідністю; хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.
Що роблять фахівці послуги?
           допомога у веденні домашнього господарства (закупівля та доставка продуктів харчування, ліків та інших товарів, допомога у приготуванні їжі, допомога у прибиранні житла, дрібний ремонт одягу); у разі потреби, допомога у самообслуговуванні (вмивання, розчісування, вдягання, роздягання, допомога у користуванні туалетом); надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в оформленні документів, внесення платежів; допомога у самообслуговуванні; допомога при пересуванні по квартирі; допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами (виклик лікаря, комунальних служб, транспортних служб); психологічна підтримка (бесіди, спілкування, консультація психолога); допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації.
           Зміст та обсяг соціальної послуги догляду вдома для кожного отримувача послуги визначаються індивідуально, залежно від ступеня індивідуальної потреби та зазначаються в індивідуальному плані надання соцпослуги. З кожним отримувачем соцпослуги укладається відповідний договір.


3. ПІДТРИМАНЕ ПРОЖИВАННЯ:
           Це – соціальна послуга, за умов якої людині, яка цього потребує, створюють умови для самостійного проживання, захищають її права та інтереси, залучають до діяльності територіальних громад.
Для кого ця послуга?
           повнолітні люди з інвалідністю; люди похилого віку.
Що роблять фахівці послуги?
           навчають, розвивають та підтримують навички самостійного проживання; допомагають організувати розпорядок дня; організовують медичний патронаж; допомагають вести домашнє господарство; представляють інтереси; допомагають комунікувати з потрібними фахівцями та службами. До прикладу, надають інформацію про соціальний захист населення, допомагають отримати безоплатну правову допомогу.


4.СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ:
           Це – соціальна послуга, що допомагає інтегруватися у соціумі людям, які тривалий час спілкувалися тільки з обмеженим колом людей (через інвалідність, вік, інші чинники) чи перебували у закритих закладах. Йдеться, до прикладу, про дітей, яких виховували в інтернатах.
Для кого ця послуга?
           діти або дорослі люди з інвалідністю; люди похилого віку; люди, які повернулися з місць позбавлення волі; діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти, яких виховували в інтернатах.
Що роблять фахівці послуги?
           надають психологічну допомогу; формують і розвивають соціальні навички та соціальні компетенції; допомагають зміцнювати або відновлювати родинні, дружні, товариські та офіційні зв’язки; заохочують до участі в клубах за інтересами, клубах активного довголіття, університетах третього віку; допомагають організувати заняття протягом дня і дозвілля; у разі потреби допомагають знайти роботу; відновлюють навички комунікації в людей, які звільнилися із місць позбавлення волі.


5. ЕКСТРЕНЕ (КРИЗОВЕ) ВТРУЧАНЯ:
           Це – соціальна послуга, яку можна отримати протягом 24 годин після повідомлення про кризову ситуацію. До прикладу, якщо людина повідомила про насильство в сім’ї чи втрату дому. Спеціалісти надають екстрену юридичну, медичну або психологічну допомогу і притулок.
Для кого ця послуга?
           для людей, які мають або пережили загрозу життю і здоров’ю; для людей, які втратили сімейні чи родинні контакти; для людей, які не можуть самостійно вирішувати проблеми, що спричинили кризову ситуацію або її наслідки.
Що роблять фахівці послуги?
           консультують телефоном або при зустрічі; надають психологічну допомогу (консультування, підтримку, діагностику, корекцію, психотерапію, реабілітацію); надають інформацію щодо соціального захисту; організовують взаємодію з іншими фахівцями та службами; представляють інтереси;
           коригують сімейні стосунки; допомагають людям, які постраждали від насильства в сім’ї; допомагають оформити документи; допомагають отримати безоплатну правову допомогу; допомагають отримати невідкладну медичну допомогу; надають тимчасовий притулок.


6. ФІЗИЧНИЙ СУПРОВІД ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ:
           Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти людям з інвалідністю вільно пересуватися і комунікувати за межами дому.
Для кого ця послуга?
           для людей з інвалідністю, які мають порушення опорнорухового апарату та пересуваються на візках; для людей, які мають порушення зору і не можуть комунікувати; для людей, які не можуть пересуватися за межами дому без супроводу.
Що роблять фахівці послуги?
           разом з людиною відвідують органи державної влади та місцевого самоврядування, інші установи, організації та заклади; допомагають купити товари або замовити послуги; допомагають заповнювати бланки і писати заяви; з’ясовують потрібну інформацію під час візиту до тієї чи іншої установи.
           Супроводжувати людину може тільки професійно підготовлений соціальний працівник.


7. КОНСУЛЬТУВАННЯ:
           Це – комплекс заходів, які треба людині або сім’ї, аби вийти зі складної життєвої ситуації і адаптуватися до нових життєвих умов. Консультування – це професійне спілкування між фахівцем і людиною, яка звертається за допомогою. Фахівці послуги – переважно психологи або педагогічні працівники, які пройшли спеціальну підготовку та володіють техніками консультування.
Для кого ця послуга?
           для людей, у яких виникли складні життєві обставини через інвалідність, вік, стан здоров’я, соціальне становище; для безхатченків, які потребують консультацій; для людей, які перебувають у місцях позбавлення волі; для людей, у яких склались інші складні життєві обставини.
Що роблять фахівці послуги?
           аналізують життєву ситуацію, що склалася, визначають основні проблеми та шляхи вирішення; разом з людиною, яка звертається за послугою, складають план виходу зі складної життєвої ситуації, допомагають його реалізувати; надають інформацію щодо соціального захисту; надають психологічну допомогу; коригують психологічний стан і поведінку в повсякденному житті; формують і розвивають соціальні навички і соціальні компетенції; за потреби закликають брати участь в групах самодопомоги; допомагають зміцнити або відновити родинні, дружні та офіційні зв’язки; консультують, як отримати правову допомогу або інші соціальні послуги, залежно від потреб; консультують, як знайти роботу, допомагають з пошуками (зокрема, проводять експертизу потенційних професійних здібностей і професійної орієнтації).
Залежно від потреб, консультування може бути психологічним або правовим, разовим або тривалим.


8. ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ:
           Це – соціальна послуга, під час якої команда або фахівець стають посередниками і допомагають людям, які перебувають у складних життєвих обставинах. Ситуацію може спричинити інвалідність, вік, стан здоров’я, соціальне становище, життєві звички, спосіб життя тощо. Фахівці, які представляють інтереси, – це соціальні працівники або мультидисциплінарна команда.
Для кого ця послуга?
           для дорослої людини або дитини, які мають труднощі з відстоюванням власних інтересів у різних установах. для сім’ї (зокрема, прийомної); для дитячого будинку сімейного типу; для сім’ї опікунів/піклувальників; для людей, які постраждали від торгівлі людьми чи насильства у сім’ї; для людей які перебувають у складних життєвих обставинах.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають оформити або відновити документи; допомагають зареєструвати місце проживання; допомагають розшукати рідних та близьких, відновити родинні та соціальні зв’язки; пояснюють, як отримати доступ до ресурсів і послуг за місцем проживання; шукають потрібних фахівців або організації, підприємства, органи, заклади, установи тощо; ведуть переговори від імені людини, яка звернулася за послугою; надають послуги перекладача (для іноземців та людей без громадянства, які на законних підставах проживають або перебувають на території України).
           Фахівці надають консультації один раз на тиждень протягом місяця (не більше 3 годин на місяць) або один раз на місяць, після перегляду індивідуального плану, або разово (не більше 3 годин). Поспілкуватися із спеціалістами можна як на їхньому робочому місці, так і вдома. Все залежить від домовленості та цілей.


9. СОЦІАЛЬНА ПРОФІЛАКТИКА:
           Це – соціальна послуга, що має попередити, обмежити та зупинити негативні соціальні та особистісні явища. Фахівці складають індивідуальний план або профілактичну програму для людей, яким треба змінити небезпечну поведінку на таку, що мотивує до здорового способу життя (часто для людей, які мають залежність).
           Існує 3 види соціальної профілактики: первинна (якщо проблема або негативне явище в людини, яка звертається, ще не сформовані); вторинна (якщо існує високий ризик розвитку проблеми); третинна (якщо проблема або негативне явище вже існує і завдає негативних наслідків).
Для кого ця послуга?
           для людей, яким треба змінити небезпечну поведінку на таку, що мотивує до здорового способу життя; для людей, яким треба профілактика, реабілітація, програма замісної чи антиретровірусної терапії; для людей, яким треба зробити тести на ВІЛ та ІПСШ; для людей, яким потрібні рекламно-інформаційні матеріали, індивідуальні засоби (зокрема, шприци, презервативи).
Що роблять фахівці послуги?
           складають індивідуальний план або профілактичну програму, зважаючи на потреби людини, яка звернулась; попереджують про загострення проблем, які існують, і намагаються уникнути їх; мотивують людей, які звернулись, до зміни поведінки; мінімізують ризик повторення (рецидиву) проблем або негативних явищ; допомагають людям, які зазнали негативних наслідків, адаптуватися, інтегруватися та ресоціалізуватися.
           Також людям, які звернулися за послугою, проводитимуть профілактику, показуючи соціальну рекламу, інформаційноосвітні матеріали, лекції, відеолекторії, проводячи бесіди (групові та індивідуальні), семінари, тренінги, тощо.


10. ПОСЕРЕДНИЦТВО (МЕДІАЦІЯ):
           Це – комплекс заходів, під час яких медіатор допомагає людям вирішити конфлікт і дійти згоди. З людьми, які звернулись за послугою, працює фахівець із соціальної роботи або соціальний працівник, який пройшов додаткове навчання, психолог, фахівець із медіації.
           Втім, соціальною послугою не можна скористатися, якщо сталося правопорушення або злочин, випадок насильства у сім’ї, торгівля людьми, жорстоке поводження з дітьми.
Для кого ця послуга?
           для дорослих або дітей, які внаслідок суперечки або конфлікту не можуть знайти спільного рішення та потребують допомоги.
Що роблять фахівці послуги?
           отримавши інформацію про випадок, встановлюють зв’язок між сторонами конфлікту, аналізують ситуацію – і домовляються про індивідуальну зустріч; допомагають врегулювати конфлікт або спір: встановлюють його причини, опрацьовують шляхи та умови розв’язання; налагоджують комунікацію між сторонами конфлікту, дають можливість людям пояснити одне одному своє бачення конфлікту, визначити шляхи розв’язання, аналізують і коригують варіанти рішень; домовляються, за потреби вирішують, як відшкодовувати спричинені незручності.
           Таких зустрічей може бути від 1 до 12, тривалістю до 3 годин кожна. За потреби кількість і тривалість зустрічей можна збільшувати. Припинити працювати з фахівцями можна, якщо згодні всі сторони конфлікту.


11. НАТУРАЛЬНА ДОПОМОГА:
           Це – соціальна послуга, що допомагає людині або сім’ям отримати продукти харчування, засоби особистої гігієни та догляду, одяг, взуття, паливо тощо.
Для кого ця послуга?
           для людини або сім’ї, які належать до вразливих груп населення; для людини або сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених інвалідністю, віком, станом здоров’я, життєвою ситуацією (наприклад, карантин, військовий конфлікт) тощо.
Що роблять фахівці послуги?
           надають продукти харчування; забезпечують засобами особистої гігієни та догляду; купують санітарно-гігієнічні засоби для прибирання; надають одяг, взуття та інші предмети першої необхідності; забезпечують паливом.


12. ІНФОРМУВАННЯ:
           Це – надання інформації з питань соціального захисту населення, у тому числі переліку та адрес надавачів соціальних послуг, умов їх отримання, тарифів на платні соціальні послуги; надання інформації щодо отримання медичної, правової допомоги, адміністративних послуг та інших видів допомоги, робіт, послуг.
Для кого ця послуга?
           для вразливих групи населення (малозабезпечені, інваліди, діти-сироти, ветерани війни та учасники АТО, біженці, внутрішньо переміщені особи, недієздатні особи та особи з обмеженою дієздатністю); осіб, які перебувають/перебували в складних життєвих обставинах.
Що роблять фахівці послуги?
           допомага людям, які тривалий час не мали можливості брати повноцінну участь у житті суспільства (наприклад дітям, які виховувалися в інтернатах), повернутися до життя. До прикладу пояснення, як розпоряджатись грошима і налагоджувати відносини з іншими; надання інформації з питань соціального захисту, отримання медичної правової допомоги та інших видів допомог.


13. СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ ТА РЕІНТЕГРАЦІЯ:
           Це – поступове повернення особи до самостійного повноцінного життя шляхом надання соціальних послуг з дотриманням Державного стандарту соціальної інтеграції та реінтеграції бездомних осіб.
Для кого ця послуга?
           для бездомних осіб; постраждалих від торгівлі людьми; внутрішньо переміщених осіб; біженців; шукачів притулку; національних меншин; осіб, які перебувають/перебували в спеціалізованих або інтернатних закладах.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають в оформлені документів; в отриманні реєстрації місця проживання/перебування; сприяння в отриманні житла, працевлаштуванні, тощо; корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; надання психологічної підтримки; допомагають у зміцненні / відновленні родинних та суспільно корисних зв'язків; допомагають в отриманні послуги перекладу, вивчення державної мови; допомагають у встановленні зв'язків із національно-культурними організаціями співвітчизників.


14. СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД ПРИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ ТА НА РОБОЧОМУ МІСЦІ:
Це – комплексна соціальна послуга, під час якої фахівці планомірно допомагають людині або сім’ї у складних життєвих обставинах подолати труднощі.
Для кого ця послуга?
           для осіб з інвалідністю, які мають фізичні та/або сенсорні порушення; для вразливої категорії населення; для осіб, які не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці, перебувають у складних життєвих обставинах, бажають працевлаштуватися; для осіб із порушенням слуху.
Що роблять фахівці послуги?
           організовують регулярні зустрічі з отримувачем послуги; сприяють працевлаштуванню через допомогу у пошуку роботи / підготовці до роботи; відвідування на робочому місці; сприяють в адаптації особи до виконання робочих функцій, пристосуванні робочого місця для осіб з інвалідністю; сприяють в отриманні інших послуг, організації взаємодії з іншими суб'єктами соціального супроводу; навчання та розвиток трудових і соціальних навичок; психологічне консультування; психологічна підтримка, тощо.
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
Волинська обласна організація українського товариства глухих (УТОГ)
вул. В.Винниченка, буд. 51, кв. 2
м. Луцьк, 43005
Контактний номер телефону: (0332) 244-440, +38-068-844-96-13
Е-адреса: utog_volyn@ukr.net


15. ПЕРЕКЛАД ЖЕСТОВОЮ МОВОЮ:
За умовами соціальної послуги, перекладач допомагає людині, яка не чує, порозумітися із працівниками сфери надання соціальних, комунальних, адміністративних та інших послуг.
Для кого ця послуга?
           для людей, які мають порушення слуху, і спілкуються тільки жестовою мовою, для осіб з інвалідністю, які мають фізичні та/або сенсорні порушення; для вразливої категорії населення, яка перебуває у складних життєвих обставинах.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають порозумітися людям, які не чують та тим, які чують, в органах державної влади та місцевого самоврядування, зокрема у Пенсійному фонді України, у державній службі зайнятості, тощо; забезпечують переклад із жестової та на жестову мову у банках, ОСББ та в інших підприємствах, що надають комунальні послуги; переклад із жестової та на жестову мову при візиті до підприємств, що забезпечують технічними та іншими засобами реабілітації; допомагають порозумітися людям, які не чують, і людям, які чують, в лікарнях і аптеках;

           У разі потреби фахівці можуть надавати послуги дистанційно, користуючись платформами для відеозв’язку.
           З метою створення доступного простору для осіб з інвалідністю із вадами слуху у Луцькій міській територіальній громаді забезпечено доступ до системи «Сервіс УТОГ». Це система надання допомоги висококваліфікованих перекладачів жестової мови у режимі відеозв’язку у смартфоні або планшеті через окремий програмний комплекс (мобільний додаток).
           Для подолання бар’єру у спілкуванні між людьми із вадами слуху та працівниками, які здійснюють прийом громадян, у департаменті соціальної політики Луцької міської ради та територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади функціонує послуга «Сервіс УТОГ».
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
Волинська обласна організація українського товариства глухих (УТОГ)
вул. В.Винниченка, буд. 51, кв. 2
м. Луцьк, 43005
Контактний номер телефону: (0332) 244-440, +38-068-844-96-13
Е-адреса: utog_volyn@ukr.net


16. ДЕННИЙ ДОГЛЯД ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ:
Це – соціальна послуга, спрямована на розвиток у дитини необхідних навичок для подальшого включення її в життя громади, підтримку сім’ї, попередження влаштування дитини, яка через обмеження життєдіяльності потребує постійного догляду до закладу з цілодобовим перебуванням.
Для кого ця послуга?
           для дітей з інвалідністю, дітей, які мають тяжкі захворювання, розлади, травми, стани, визначені переліком тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, дітей, які потребують сторонньої допомоги.
Що роблять фахівці послуги?
           забезпечують умови для денного перебування і харчування; допомагають і навчають доглядати за собою (зокрема, дотримуватися особистої гігієни, багато рухатися, вчасно їсти і приймати ліки); слідкують за станом здоров’я, надають реабілітаційні послуги; надають психологічну підтримку; піклуються про зайнятість людини вдень і її дозвілля.
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
1. Громадська організація «ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДИТИНИ «РОЗМОВЛЯЙКО» (ФОП Вознюк Людмила Михайлівна):
43025, м. Луцьк, вул. Даргомижського, буд. 7 (БЦ PLATO),
тел.: +38 (099) 49-48-049, +38 (067) 26-58-626
e-mail: rozmovlayko@gmail.com
Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 18.00
субота-неділя – вихідні дні
2. Громадська організація «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»»
43006, м. Луцьк, вул. Івана Франка, буд. 33А,
тел. +380 (50) 78-83-048, +380 (50) 920-65-86
e-mail: soikooksana75@gmail.com
Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 17.00
субота-неділя – вихідні дні


17. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ:
Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти дітям з інвалідністю, забезпечити їх потреби у догляді та розвитку життєвих навичок.
Для кого ця послуга?
           для дітей з інвалідністю, дітей-сирт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з поведінковими порушеннями через розлучення батьків; дітей та які зазнали жорстокого поводження; дітей, які постраждали від домашнього насильства; дітей, які перебувають/перебували в спеціалізованих або інтернатних закладах, після довготривалого лікування/перебування в медичних закладах.
Що роблять фахівці послуги?
           проводять психологічне консультування та психолого-педагогічної корекцію; сприяють в отриманні освітніх послуг; здійснюють трудову адаптацію; інформують та/або консультують; розвивають, формують та підтримують соціальні навички; надають допомогу в отриманні медичних послуг; тощо.
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
1. Громадська організація «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»»
43006, м. Луцьк, вул. Івана Франка, буд. 33А,
тел. +380 (50) 78-83-048, +380 (50) 920-65-86
e-mail: soikooksana75@gmail.com
Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 17.00
субота-неділя – вихідні дні


18. СУПРОВІД ПІД ЧАС ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ:
Це – соціальна послуга, яка дозволяє дитині навчатися у звичайній школі та отримувати достатньо уваги від педагогів. Налагоджують ефективне інклюзивне навчання фахівці-асистенти.
Застосовується для організації надання соціальної послуги дітям з особливими освітніми потребами, які потребують супроводу в закладах дошкільної освіти та закладах освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.
Для кого ця послуга?
           для дітей з інвалідністю та для дітей, які, відповідно до висновку ІРЦ, потребує супроводу під час навчання.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають в самообслуговуванні; слідкують за харчуванням; допомагають у пересуванні і відвідуванні потрібніх місць; допомагають та навчають орієнтуватися у просторі; слідкують за здоров’ям дитини (за потреби вчасно надають ліки); навчають підтримувати побутові навички самообслуговування; сприяють комунікації з іншими (зокрема, за допомогою жестової мови); супроводжують дитину і слідкують за нею у закладах освіти, під час екскурсій, навчальних поїздок; допомагають під час занять у гуртках, секціях, клубах, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об’єднаннях на базі закладів освіти; тощо.
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
1. Громадська організація «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»»
43006, м. Луцьк, вул. Івана Франка, буд. 33А,
тел. +380 (50) 78-83-048, +380 (50) 920-65-86
e-mail: soikooksana75@gmail.com
Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 17.00
субота-неділя – вихідні дні


АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ В ГРОМАДІ:


Нормативні документи у сфері соціальних послуг.
1. Закон України «Про соціальні послуги»
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 587 «Про організацію надання соціальних послуг»
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від 23.06.2020 №429 «Про затвердження Класифікатора соціальних послуг»
4. Методика обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї для надання соціальних послуг
5. Порядок установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг
6. Порядок проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг
7. Порядок підготовки та перепідготовки фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності
8. Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі
9. Порядок формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг
10. Про затвердження критеріїв діяльності надавачів соціальних послуг
11. Деякі питання здійснення контролю за додержанням вимог Закону України «Про соціальні послуги»
12. ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ/ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ ОСНОВ ДОГЛЯДУ
13. Договір про співпрацю між КП «Луцька міська дитяча поліклініка», Департаментом соціальної політики Луцької міської ради та Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади
14. Договір про співпрацю між Громадською організацією «Центр реабілітації інвалідів дитинства, сиріт «Зірка надії», Департаментом соціальної політики Луцької міської ради та Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади
15. Договір про співпрацю між КП «Луцький центр первинної медичної допомоги» «Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади», Департаментом соціальної політики Луцької міської ради та Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади
16. Рішення виконавчого комітету «Про затвердження переліку соціальних послуг, що надаватимуться структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади»
17. Розпорядження Луцького міського голови «Про забезпечення безкоштовного надання соціальних послуг на період дії воєнного стану»
18. Розпорядження Луцького міського голови «Про створення робочої групи з координації роботи щодо виявлення та супроводу у Луцькій міській територіальній громаді маломобільних груп населення»
19. Розпорядження Луцького міського голови «Про організацію заходів щодо запобігання переохолодженню громадян в умовах низьких температур»

Контактна інформація

Телефони

+38 0332 28 10 00 - гаряча лінія
+38 0332 28 41 80 - приймальня
телефонний довідник департаменту