Оголошення

28.04.2023

До уваги громадян!


                 Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2023 № 340 внесено зміни до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751, та Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 № 250.
         Відповідно до постанови:
        - надано можливість батькам, у яких під час перебування за межами України у період дії воєнного стану народилась дитина і вони продовжують перебувати за кордоном, для призначення державної допомоги при народженні дитини надіслати поштою за зареєстрованим (задекларованим) місцем проживання заяву та відповідні документи;
        - надано право на призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги одиноким матерям, якщо є заборгованість роботодавця зі сплати ЄСВ.
        Допомога не призначається, якщо особа здійснила на суму, що перевищує 50 тис. гривень:
        - купівлю землі, житла, автомобіля, іншого нерухомого і рухомого майна, цінних паперів, іноземної валюти, банківський металів,
        - платіж щодо набуття майнових прав на майно, благодійну діяльність у вигляді сплати коштів, надання позики,
        - детальна інформація https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/340-2023-%D0%BF#Text
        Допомога не призначається, якщо особи на перше число місяця подання звернення мають на банківських рахунках на загальну суму понад 100 тис. гривень
        
        
        Отримати додаткову інформацію можна за телефонами 284161.
        


23.03.2023

До уваги мешканців Луцької міської територіальної громади, благодійників та волонтерів


        ⠀ ⠀ Асоціація благодійників України у грудні 2022 року оголосила 16-тий конкурс із відзначення доброчинних ініціатив України – Національний конкурс «Благодійна Україна-2022»
        ⠀ ⠀ Девіз цьогорічного конкурсу – «Благодійність на захисті України». Всі ми вже дев’ятий місяць повномасштабної війни робимо все можливе для нашої Перемоги, незламності, допомоги тим, хто її найбільше потребує у цей час.
        ⠀ ⠀ Цього року маємо чимало нових викликів у всіх сферах життєдіяльності нашої країни, які закриваються силами волонтерів, благодійників, доброчинців та усіх небайдужих громадян як в Україні, так і за кордоном. Допомога ЗСУ, ТРО, вимушеним переселенцям, дітям, школам, культурі чи лікарням, всі наші донати – це доброчинність на захист нашої країни, з головною метою зупинити та подолати агресора і відстояти свою свободу та незалежність.
        ⠀⠀ ⠀ Запрошуємо всіх подавати заявки на участь у Національному конкурсі «Благодійна Україна-2022» – «Благодійність на захисті України».
        ⠀ ⠀ У конкурсі можуть брати участь благодійники/волонтери, волонтерські, благодійні та громадські організації, молодіжні об’єднання, представники медіа, соціально відповідальний бізнес та інші – всі, хто надавали благодійну чи волонтерську допомогу для вирішення актуальних суспільних проблем у період з 1 січня по 31 грудня 2022 року.
        ⠀ ⠀ Заявки на участь у конкурсі можуть подавати безпосередньо самі благодійники, отримувачі благодійної допомоги (за згодою благодійника) та будь-які неурядові організації та фізичні особи (окрім органів державної влади, місцевого самоврядування та політичних партій), незалежно від громадянства.
        ⠀ ⠀ Заповнену заявку необхідно надіслати електронною поштою на адресу: konkurs.blago@gmail.com до 30 квітня 2023 року (включно) ‼
        ⠀ ⠀ До неї також доцільно додати фотографії (не більше 5 шт.), лінки на інформацію про благодійну чи волонтерську діяльність учасника конкурсу, що розміщена в інтернеті, публікації, відгуки, рекомендації тощо, які краще характеризують діяльність учасника конкурсу.
        ⠀ ⠀
        ⠀ ⠀ Детальніша інформація за телефоном: 067-164-04-11 (в робочі дні та години),
        e-mail: konkurs.blago@gmail.com;
        офіційні сайти конкурсу: http://vboabu.org.ua/, http://blagoukraine.org/
        фб.: https://www.facebook.com/BlagodijnaUkraina
        
        Інформація на сайті: https://blagoukraine.org/news/blago_ukraina_2022-1047.html
        


03.03.2023

«Рука допомоги» – кредити непрацюючим громадянам з малозабезпечених сімей на початок чи розвиток власної справи


             Міністерство соціальної політики України перезапускає тимчасово згорнуту з початком повномасштабної війни розроблену спільно зі Світовим банком програму «Рука допомоги», яка спрямована на допомогу малозабезпеченим особам у відкритті власної справи. На реалізацію програми державою виділено 9,6 млн грн.
             Програма дає можливість непрацюючим працездатним особам з малозабезпечених сімей, зареєстрованим у службі зайнятості як безробітні, отримати одноразову безвідсоткову поворотну допомогу у розмірі до 100,5 тис. грн для відкриття й розвитку власного бізнесу. Особа може отримати безвідсотковий кредит від держави строком на 3 роки для придбання обладнання та матеріалів, необхідних для започаткування й розвитку власної справи.
             Умови повернення допомоги:
             1. Після закінчення трирічного строку з дати її отримання, однією сумою (протягом 30 календарних днів).
             2. Або достроково, частинами відповідно до графіка, погодженого центром зайнятості.
             Сума фінансової допомоги, що повертається, зменшується на суму сплачених податків, зборів і ЄСВ.
             Фінансова допомога не повертається, якщо підприємцем:
             • сплачено податки, збори і ЄСВ в сумі, що перевищує суму наданої допомоги;
             • у перший рік з дати отримання допомоги працевлаштовано за направленням центру зайнятості не менше 2-х осіб із малозабезпечених сімей строком не менше, ніж на два роки.
             Для отримання допомоги людина, яка має бажання розпочати підприємницьку діяльність, має звернутися до найближчого Центру зайнятості та подати до створеної при ньому Комісії з питань надання допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім'ї заяву про надання фінансової допомоги, бізнес-план та довідку про несудимість.
             Після розгляду документів Комісія надсилає претенденту на фінансову допомогу письмове повідомлення про прийняте рішення.
             Якщо рішення позитивне, людина має створити юридичну особу чи зареєструватися як фізична особа-підприємець протягом 30 календарних днів з дати отримання повідомлення.
        


28.02.2023

Оголошено відбір на проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС”


        Відкрито реєстрацію для участі у безкоштовній сертифікатній програмі навчання ветеранів та ветеранок, як планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.
        Мета сертифікатної програми:
        Сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які:
        ● перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 1 року станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому;
        ● які не мають досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому.
        Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС.
        Тривалість програми – 12 тижнів.
        Графік занять – 3 дні на тиждень, 2 пари на день.
        Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв
        Форма навчання – дистанційна. Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі на платформі ZOOM, а також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.
        Етапи конкурсного відбору на навчання:
        • подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 01.03.2023р.,
        • оголошення результатів конкурсного відбору – 10.03.2023р.
        • початок навчання - 20.03.2023р.
        Очікувані результати навчання:
        Після проходження навчання Ви отримаєте комплекс знань та зможете розвинути відповідні уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС.
        Зокрема – розвинути професійні компетентності необхідні для:
        ● виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо),
        ● роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо),
        ● самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо).
        Вимоги до кандидатів:
        ● вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр);
        ● загальний стаж роботи — не менше 2х років або досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до одного року (вступ без проходження конкурсу);
        ● вільне володіння державною мовою;
        ● користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери;
        ● доброчесність, сумлінність;
        ● свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування.
        
        Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy
        Проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” реалізується ГО “Школа врядування” на базі Києво-Могилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія» .
        
        Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX, за підтримки Державного департаменту США.
        
        
        Залишилися запитання? Звертайся до нас: SGov@ukr.net
        


15.02.2023

Отримання безоплатної правової допомоги в умовах воєнного стану


             Національне інформаційне бюро підготувало роз’яснювальні матеріали щодо порядку вчинення дій у разі якщо:

             вас або вашу близьку людину було депортовано (https://nib.gov.ua/deported/uk.pdf);

        було депортовано дитину (https://nib.gov.ua/deported_children/uk.pdf).

             Повідомити про зникнення слід до:

        Національного інформаційного бюро;

        Офісу Генерального прокурора;

        Служби безпеки України;

        Національної поліції;

        у справі щодо дітей – підрозділів ювенальної поліції.

             Необхідно зібрати та зафіксувати всю можливу інформацію про розшукувану особу та обставини депортації.

             З метою отримання консультацій із правових питань та отримання необхідної інформації можна звертатись до системи безоплатної правової допомоги.

             Отримати усну консультацію чи інформацію можна у контакт-центрі системи безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103 (у голосовому меню натиснути 3). Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Дзвінки приймаються щоденно з 8 до 19 години. Номер для дзвінків з-за кордону +38 044 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).

             Для отримання правової допомоги можна також завітати до найближчого з бюро. Подивитися розташування, номери телефонів та актуальну інформацію про режим роботи бюро правової допомоги можна на мапі, яка регулярно оновлюється.

             Звернутися до найближчого бюро правової допомоги за безоплатною правовою допомогою можна незалежно від реєстрації місця проживання. Бюро правової допомоги працюють по всій Україні, за винятком регіонів, де наразі тривають воєнні дії.

        


13.02.2023

До уваги осіб з інвалідністю внаслідок війни та членів їх родин


        Центром реадаптації та реабілітації «Ярміз», у партнерстві з організаціями «Всеукраїнська ГО осіб з інвалідністю зі слуху “Українське товариство глухих”», ГС «Всеукраїнська ліга організацій осіб з інвалідністю по зору “Сучасний погляд”», Всеукраїнська ГО «Фонд підтримки і розвитку мистецтв та спорту “Єдина країна”», Військово-медичний клінічний центр професійної патології особового складу ЗСУ, ГО «Юридична сотня», за підтримки Представництва ЄС в Україні та Міжнародного фонду «Відродження», було створено Довідник практичних рекомендацій у рамках проєкту «Інклюзивне суспільство в Україні. Довідник практичних рекомендацій». Посібник містить практичні, перевірені власним досвідом експертів поради та настанови для людей, що отримали інвалідність внаслідок війни: ампутації кінцівок, порушення зору та слуху, поради членам родин. Книги довідника також містять поради психолога, алгоритм отримання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, корисні контакти та QRкоди на освітні та мотивуючі відеоролики.
        Ознайомитись із довідником в електронному вигляді можна за покликанням: https://drive.google.com/file/d/1RvpDOWVyiK-qYeeHu7m3Pwp0BoY-sFVZ/view
         Довідник буде корисним для людей з інвалідністю з числа Захисників і Захисниць України та цивільних громадян, які отримали травми внаслідок війни, а також для їхніх родин, реабілітологів, соціальних працівників, психологів та волонтерів.
        


02.02.2023

Безкоштовна правова допомога для внутрішньо переміщених осіб!


             Внутрішньо переміщені особи, які мешкають на Волині, та жителі громад області, які постраждали від війни в Україні, можуть отримати безкоштовні юридичні консультації. Надаються вони Волинським Інститутом Права у рамках проекту «Багатосекторне реагування на гуманітарну кризу в Україні», що реалізовується у партнерстві з Данською радою у справах біженців (DRC).
             Варіанти отримання допомоги:
             1. Сконтактувати з юристами проекту за телефонами гарячої лінії:
        0800 408 100; 067 110 36 42; 067 1209140; 067 108 50 66.
        Дзвінки приймаються у понеділок-п’ятницю з 9.30 до 17.00.
             2. Відвідати громадську приймальню та особисто поспілкуватися з юристами. Прийом здійснюється з 9.30до 17.00 (понеділок-п’ятниця) за адресою: пр.-т Соборності, 18 (філія № 1 департаменту соціальної політики Луцької міської ради.
             3. Заповнити Google форму за посиланням http://surl.li/dmktk.
        


31.01.2023

До уваги ветеранів та ветеранок війни!


             З метою надання інформаційно-консультаційного супроводу і навчання основам фермерства і кооперації ветеранам і ветеранкам війни, які зацікавлені у створенні та розбудові сімейних фермерських господарств, Всеукраїнська Асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» спільно з Всеукраїнською громадською організацією «Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України» проводять опитування ветеранів/ветеранок для виявлення зацікавлених у створенні та розбудові сімейних фермерських господарств.
             За допомогою цього опитування буде здійснено аналіз проблеми ветеранського підприємництва у сільському господарстві для направлення отриманих висновків організаціям (державним та недержавним), які надають підтримку ветеранам та ветеранкам.
             Анкету потрібно заповнити до 03 лютого 2023 року за посиланням:
        https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdQViRzz034focNEbTbEuJRf1Q5lb6uK-Bx3YeIZp-s5npC5A/viewform?fbclid=IwAR0GloBpUyKnuEidSUukPrWX7AWtxhPcsKY-udQ2bhbO3ruU0d-y8GBTIDQ
             Опитування проводиться в рамках проєкту «Школа сімейного фермерства для ветеранів і ветеранок війни». Більше інформації про проєкт за посиланням:
        http://dorada.org.ua/uk/shkola-simejnogo-fermerstva-dlya-veteraniv-ta-veteranok.
        


12.01.2023

До уваги громадян!


        Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1474 внесено зміни до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2019 № 68, (далі Порядок).
        З 1 січня 2023 року передбачено, що протягом одного місяця з дня набрання чинності цією постановою батьки, опікуни дитини віком до трьох років, які отримують відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» повинні підтвердити своє право на таке відшкодування шляхом подання структурним підрозділам з питань соціального захисту населення документів, передбачених Порядком.
        Послуга «муніципальна няня» надаватиметься для забезпечення догляду за:
        - дитиною віком до трьох років, яка потребує додаткового догляду;
        - дитиною віком до трьох років, якщо один із батьків, опікунів є особою з інвалідністю І чи ІІ групи;
        - муніципальна няня – будь-яка фізична особа-підприємець (КВЕД 97.00 та/або КВЕД 88.91) чи юридична особа на спрощеній системі оподаткування (КВЕД 78.20 та/або КВЕД 85.10), яка надає послугу з догляду за дітьми та з якою укладено договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років;
        - компенсація виплачується в розмірі, який визначається з розрахунку 100 відсотків мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі, установленої на 1 січня відповідного року, за одну годину догляду, але не більше 165 годин на місяць;
        - у договорі має бути зазначено: назва послуги, її обсяг з визначенням конкретних заходів, інформація про дітей, за якими здійснюється догляд, інформація про особу, яка здійснює догляд за дітьми, умови та строк надання послуги, її вартість, періодичність оплати, відповідальність сторін, місце проживання заявника послуги «муніципальна няня», місце проживання/місцезнаходження муніципальної няні, кількість годин надання послуги «муніципальна няня»на місяць;
        - виплата компенсації послуги здійснюється на підставі поданих заявником документів, що підтверджують здійснення догляду за дитиною (акт про надану послугу «муніципальна няня», кількість годин на місяць здійснення такого догляду) та документів, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги.
        Отримати додаткову інформацію можна за телефонами 284161, 284170.
        


11.01.2023

До уваги керівників закладів фахової передвищої та вищої освіти!


        Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 16.12.2022 № 1496 „Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти”.
        Відповідно до цієї постанови:
        - врегульовано механізм надання соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти з числа дітей загиблих, померлих (тих, що пропали безвісти) Захисників і Захисниць України;
        - врегульовано питання продовження виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) з числа дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю I‒III груп, які не мають можливості пройти повторний огляд лікарсько-консультативною комісією або медико-соціальною експертною комісією, у період дії воєнного стану;
        - передбачено виплату соціальних стипендій без зменшення їх розміру курсантам, які перебувають на державному утриманні, якщо заклади освіти не мають можливості забезпечити державне утримання;
        - врегульовано питання продовження виплати соціальних стипендій, якщо у період дії воєнного стану закінчився строк дії паспорта громадянина України, який належить студенту (курсанту);
        - удосконалено перелік документів для призначення соціальних стипендій.
        Одночасно, згідно із внесеними до чинного Порядку змінами, надано право на отримання соціальних стипендій студентами денної та дуальної форми здобуття освіти, які навчаються у закладах вищої освіти приватної форми власності на умовах державного замовлення.
        Відтак, закладам фахової передвищої та вищої освіти, розташованим на території Луцької міської територіальної громади, для забезпечення якісного формування особових справ студентів (курсантів) і заявок на виплату соціальних стипендій, при наданні департаменту соціальної політики Луцької міської ради списків студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію, слід врахувати вищезазначені зміни.
        Консультації можна отримати за телефонами (0332) 284158, 284163.
        


стор. 1  2  3  4  5  6  7 

Контактна інформація

Телефони

+38 0332 28 10 00 - гаряча лінія
+38 0332 28 41 80 - приймальня
телефонний довідник департаменту