Директор департаменту: Майборода Вікторія Марківна
кабінет: 306
телефон: 28-41-77
Заступник директора: Козлюк Аліна Володимирівна
кабінет: 307
телефон: 28-41-81
ел. пошта: aparat_dsp@lutskrada.gov.ua
Начальник відділу:
кабінет: 108
телефон: 28-41-89
ел. пошта: aparat_dsp@lutskrada.gov.ua
Метою Відділу є організаційне та аналітичне забезпечення діяльності директора департаменту та його заступників, аналіз та узагальнення пропозицій щодо планування роботи департаменту, розробка та моніторинг виконання місцевих соціальних програм, реалізація повноважень в сфері проєктного менеджменту, забезпечення інформаційної та комунікаційної діяльності департаменту, співробітництво з громадським об’єднаннями, благодійними організаціями, волонтерами тощо.
Завданнями Відділу є:
- підготовка пропозицій щодо планування роботи департаменту;
- розробка та моніторинг виконання місцевих соціальних програм;
- співробітництво з громадським об’єднаннями та благодійними організаціями;
- підготовка, написання грантових програм та проєктів щодо реалізації місцевих соціальних ініціатив;
- інформаційна діяльність щодо висвітлення роботи Департаменту та актуальних питань соціального захисту населення в засобах масової інформації, офіційному сайті департаменту та у соціальних мережах;
- організація проведення навчань, круглих столів, семінарів, конференцій, тощо.
Начальник відділу:
кабінет: 317
телефон: 28-41-86
Заступник начальника відділу:
кабінет: 302
телефон: 28-41-84
ел. пошта: jurist_dsp@lutskrada.gov.ua
1. Основною метою Відділу є забезпечення правильного застосування законодавства при виконанні функцій, покладених на департамент соціальної політики.
2. Завданням Відділу є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства працівниками департаменту соціальної політики під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
Начальник відділу:
кабінет: 301
телефон: 28-41-74, факс 72-45-65
ел. пошта:
Відділ організовує та здійснює роботу з документами в департаменті соціальної політики, координує роботу структурних підрозділів з питань підготовки проектів рішень виконавчого комітету та проектів розпоряджень міського голови, службової кореспонденції відповідно до вимог Міжнародного стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2001), державних стандартів, чинного законодавства, Інструкції з діловодства, регламенту роботи виконавчого комітету, на основі використання комп’ютерної технології (із застосуванням системи електронного документообігу el-Dok).
Здійснює облік документів, що надходять до департаменту соціальної політики.
Опрацьовує вхідну кореспонденцію, надає її для розгляду директору департаменту або його заступникам та передає до виконання в структурні підрозділи департаменту відповідно до накладеної резолюції.
Надсилає вихідну кореспонденцію до виконавчих органів міської ради, органів влади вищих рівнів, органів прокуратури, суду, підприємств, організацій та установ міста.
Контролює та вимагає в межах повноважень від структурних підрозділів департаменту розгляду та своєчасного виконання надісланих службових документів органів виконавчої влади, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень міського голови, його заступників а також доручень директора департаменту та його заступників.
Забезпечує організацію роботи з листами та зверненнями громадян, що надійшли до департаменту, здійснює контроль за своєчасним розглядом документів та наданням відповіді адресату.
Отримує від виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, установ і посадових осіб необхідні для використання в роботі документи, матеріали та інформацію.
Сприяє належній організації діловодства в департаменті, надає методичну допомогу структурним підрозділам з питань, що стосуються роботи з документами.
Організовує роботу по підготовці справ на архівне зберігання.
Начальник відділу:
кабінет: 309
телефон: 28-41-52
Заступник начальника відділу:
кабінет: 310
телефон: 28-41-76
ел. пошта: buh_dsp@lutskrada.gov.ua
Відділ організовує бухгалтерський облік відповідно до діючих нормативних актів.
Здійснює попередній контроль за своєчасним, правильним оформленням документів і законністю проведення фінансових операцій. Контролює правильність, раціональність витрачання коштів відповідно до плану асигнувань і цільового призначення за затвердженими кошторисами видатків по бюджету.
Здійснює суворий контроль за раціональним і економним використанням матеріальних, трудових і грошових ресурсів.
Здійснює своєчасне фінансування розпорядників нижчого рівня, які ведуть облік самостійно.
Забезпечує облік доходів і видатків за загальним фондом бюджету та спеціальними коштами.
Попереджує негативні явища господарсько-фінансової діяльності, виявляє й мобілізує внутрішньогосподарські резерви.
Організовує формування повної достовірної інформації про господарські процеси і результати діяльності установи, необхідної для оперативного керівництва й управління, а також для її використання постачальниками, податковими, фінансовими, банківськими та казначейськими органами.
Своєчасно організовує нарахування заробітної плати.
Веде облік розрахунків з дебіторами та кредиторами.
Здійснює розподіл фінансування, контролює рух коштів та складає статистичну та фінансову звітність і подає її відповідним органам у встановленому порядку.
Здійснює облік руху коштів направлених на фінансову підтримку громадських організацій, надає допомогу в оформленні первинних документів в органах Держказначейства.
Організовує та контролює підписання актів звірки взаєморозрахунків з організаціями надавачами послуг пільговим категоріям громадян.
Проводить інвентаризацію грошових коштів, розрахунків та матеріальних цінностей, своєчасно та правильно відображає в обліку результати інвентаризації.
Періодично проводить інструктаж матеріально-відповідальних осіб з питань обліку та забезпечення збереження товаро-матеріальних цінностей і грошових коштів, які знаходяться на відповідальному збереженні.
Забезпечує достовірність звітів і балансу.
Дотримується встановленого порядку збереження бухгалтерських документів, регістрів, кошторису видатків і розрахунків до них, а також інших службових документів, своєчасно у встановленому порядку оформляє їх в архів.
В межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правих актів (рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови).
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 312
- Проводить нарахування заробітної плати, допомоги з тимчасової втрати працездатності та інші нарахування працівникам департаменту.
- Здійснює нарахування та своєчасне перерахування платежів до Державного та місцевого бюджету, внесків на державне соціальне страхування.
- Забезпечує відображення в обліку достовірної та повної інформації про господарські операції та результати діяльності, необхідні для планування та управління фінансовими, матеріальними (нематеріальними) ресурсами.
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 313
- ведення бухгалтерського обліку та складання звітності щодо надходжень та використання коштів місцевого, обласного та державного бюджету.
- контролювати правильність, раціональність витрачання коштів відповідно до плану асигнувань і цільового призначення за затвердженими кошторисами видатків по бюджету,
- організовувати та контролювати підписання актів звірки взаєморозрахунків з організаціями надавачами послуг пільговим категоріям громадян.
Начальник відділу:
кабінет: 206
телефон: 28-41-55
ел. пошта: dsp@lutskrada.gov.ua, dsplutsk@ukr.net
Основні повноваження відділу:
Організовує та вирішує питання системної підтримки функціонування програмного забезпечення «Автоматизована система Мінсоцполітики»(АСОПДсоц), Єдиної Інформаційної Системи Соціальної Сфери , «Моніторинг стану соціального захисту населення», програмного комплексу «Соціальна громада», ІСОІ ВПО, а саме:
Начальник відділу:
кабінет: 102
телефон: 28-41-53
Заступник начальника відділу:
кабінет: 101
телефон: 28-41-65
ел. пошта:
Основні повноваження відділу:
Прийом громадян з питань призначення:
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 106, 109, 110
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 207, 211
Начальник відділу:
кабінет: 203
телефон: 28-41-54
Заступник начальника відділу:
кабінет: 203
телефон: 28-41-54
ел. пошта:
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 201
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 202
Начальник відділу:
кабінет: 208
телефон: 28-41-56
Заступник начальника відділу:
кабінет: 208
телефон: 28-41-56
ел. пошта: person_dsp@lutskrada.gov.ua
Основною метою Відділу є забезпечення виконання встановлених законодавством гарантій соціального захисту населення у Луцькій міській об’єднаній територіальній громаді.
Завданнями Відділу є:
- Призначення, організація нарахування та виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам;
- Призначення, розрахунок компенсації витрат особам за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб.
- Призначення, розрахунок компенсації за спожиті комунальні послуги під час розміщення внутрішньо переміщених осіб у будівлях (приміщеннях) приватної власності у період воєнного стану.
Начальник відділу:
кабінет: 316
телефон: 28-41-85
Заступник начальника відділу:
кабінет: 316
телефон: 28-41-85
ел. пошта: pens_dsp@lutskrada.gov.ua
     Відділ організовує роботу з надання соціальних послуг мешканцям Луцької територіальної громади, які опинились в складних життєвих обставинах, та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій.
Основними завданнями відділу є:
     1. Визначення потреб населення громади у соціальних послугах.
    2. Прийняття заяв з документами для прийняття рішення про надання/відмову у наданні соціальних послуг територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Луцька.
     3. Забезпечення ведення реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг на місцевому рівні.
     4. Оформлення клопотання (з пакетом документів) для надання соціальних послуг особам в інтернатних закладах.
     5. Організаційне забезпечення та проведення засідань опікунської ради з питань прав недієздатних та обмежено дієздатних осіб, які потребують опіки та піклування, ведення діловодства опікунської ради та здійснення контролю за діяльністю опікунів/піклувальників.
     6. Оформлення документів та проведення засідань Комісії для розгляду питань, пов’язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до п.2, 13 ст. 9 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту» Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
     7. Нагляд за правильністю та своєчасністю призначення (перерахунку) органом Пенсійного фонду України пенсій здійснюється шляхом перевірок матеріалів пенсійних справ, щодо яких прийнято рішення про призначення (перерахунок) або відмову в призначенні (перерахунку) пенсії відповідно до законів.
     У ході здійснення нагляду за правильністю та своєчасністю нарахування, виплати та припинення виплати пенсії проводяться також:
     • перевірка виплати пенсії особам, які перебувають на повному державному утриманні;
     • перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та утримання надміру виплачених сум пенсій;
     • перевірка правильності виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера;
     • перевірка виплати пенсій при зміні місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та інше.
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 314, 308
- визначення потреб населення у базових соціальних послугах, планування заходів щодо організації надання соціальних послуг населенню громади;
- забезпечення ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг.
- приймає рішення про включення/виключення, зміну відомостей про надавача чи отримувача соціальних послуг у Реєстрі надавачів та отримувачів соціальних послуг;
- взаємодія з громадськими організаціями, установами та іншими надавачами соціальних послуг;
- координація роботи територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади.
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 315
- перевірка відповідності прийнятого рішення про призначення (перерахунок), відмову в призначенні (перерахунку) пенсії та відстрочку часу призначення пенсії законодавчим та нормативно - правовим актам;
- перевірка дотримання установленого законодавством порядку оформлення документів для призначення ( перерахунку) пенсій;
- перевірка правильності та своєчасності нарахування, виплати та припинення виплати пенсій;
- перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та утримання надміру виплачених сум пенсій.
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 105
- організація роботи опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування);
- розгляд заяв, звернень та документів, пов'язаних із захистом прав та інтересів недієздатних, обмежено дієздатних осіб;
- вирішення питань, пов’язаних із оформленням недієздатних та обмежено дієздатних осіб, які залишились без опіки, до спеціалізованих закладів;
- організація здійснення контролю за діяльністю опікунів та піклувальників;
- здійснення представництва в судах від імені органу опіки та піклування у справах, де обов’язковою є участь органу опіки та піклування та вирішується питання про захист прав та інтересів осіб, визнаних у встановленому порядку недієздатними та обмежено дієздатними.
Начальник відділу:
кабінет: 103
телефон: 28-41-57
Заступник начальника відділу:
кабінет: 104
телефон: 28-41-63
ел. пошта: vobsl_dsp@lutskrada.gov.ua
. Відділ, відповідно до покладених на нього завдань, здійснює наступні повноваження:
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 111
Завідувач сектору:
кабінети спеціалістів: 104
+38 0332 28 10 00 - гаряча лінія
+38 0332 28 41 80 - приймальня
телефонний довідник департаменту