Соціальні послуги

           Кожен з нас опинявся в ситуації, коли звертався за підтримкою чи допомогою до батьків чи друзів, але часом такої підтримки недостатньо.
           Якщо людина опинилась у скрутній ситуації, вона може звернутись за професійною підтримкою – соціальними послугами.
           Соціальні послуги – це заходи з допомоги особам/сім’ям, які опинились у складних життєвих обставинах та не можуть самостійно подолати труднощі.
           Соціальні послуги можуть бути:
– простими, які не потребують постійної комплексної допомоги, зазвичай вони є короткотривалими і разовими (наприклад, консультація чи представництво інтересів);
– комплексними - планомірна і тривала у часі послуга, яка потребує взаємодії фахівців (наприклад, соціальний супровід).
           Соціальні послуги може отримати кожен, хто їх потребує за місцем фактичного проживання (навіть якщо людина офіційно не зареєстрована).


ПЕРЕЛІК НАДАВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У ЛУЦЬКІЙ МІСЬКІЙ ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ

ВИДИ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ :

1. ДЕННИЙ ДОГЛЯД:
           Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти дітям чи дорослим, які потребують сторонньої допомоги, забезпечити їх потреби у догляді та розвитку життєвих навичок.
Для кого ця послуга?
           для дітей та дорослих з інвалідністю, які мають фізичні та/ або сенсорні порушення; для вразливої категорії населення, як-от сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, та людей, які живуть з ВІЛ; для людей похилого віку; для людей з когнітивними розладами психіки, інтелектуальними або психічними розладами.
Що роблять фахівці послуги?
           забезпечують умови для денного перебування і харчування; допомагають і навчають доглядати за собою (зокрема, дотримуватися особистої гігієни, багато рухатися, вчасно їсти і приймати ліки); слідкують за станом здоров’я, надають реабілітаційні послуги; надають психологічну підтримку; піклуються про зайнятість людини вдень і її дозвілля.
Детальніше.


2. ДОГЛЯД ВДОМА:
           Це – комплекс заходів, що здійснюються за місцем проживання отримувача соцпослуги та спрямований на те, щоб забезпити життєдіяльність особи, яка, через інвалідність, вік, стан здоров`я, частково або повністю втратила/не набула здатності до самообслуговувааня та потребує сторонього догляду.
Для кого ця послуга?
           особи похилого віку; особи з інвалідністю; хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше ніж чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.
Що роблять фахівці послуги?
           допомога у веденні домашнього господарства (закупівля та доставка продуктів харчування, ліків та інших товарів, допомога у приготуванні їжі, допомога у прибиранні житла, дрібний ремонт одягу); у разі потреби, допомога у самообслуговуванні (вмивання, розчісування, вдягання, роздягання, допомога у користуванні туалетом); надання інформації з питань соціального захисту населення; допомога в оформленні документів, внесення платежів; допомога у самообслуговуванні; допомога при пересуванні по квартирі; допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами (виклик лікаря, комунальних служб, транспортних служб); психологічна підтримка (бесіди, спілкування, консультація психолога); допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації.
           Зміст та обсяг соціальної послуги догляду вдома для кожного отримувача послуги визначаються індивідуально, залежно від ступеня індивідуальної потреби та зазначаються в індивідуальному плані надання соцпослуги. З кожним отримувачем соцпослуги укладається відповідний договір.


3. ПІДТРИМАНЕ ПРОЖИВАННЯ:
           Це – соціальна послуга, за умов якої людині, яка цього потребує, створюють умови для самостійного проживання, захищають її права та інтереси, залучають до діяльності територіальних громад.
Для кого ця послуга?
           повнолітні люди з інвалідністю; люди похилого віку.
Що роблять фахівці послуги?
           навчають, розвивають та підтримують навички самостійного проживання; допомагають організувати розпорядок дня; організовують медичний патронаж; допомагають вести домашнє господарство; представляють інтереси; допомагають комунікувати з потрібними фахівцями та службами. До прикладу, надають інформацію про соціальний захист населення, допомагають отримати безоплатну правову допомогу.


4.СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ:
           Це – соціальна послуга, що допомагає інтегруватися у соціумі людям, які тривалий час спілкувалися тільки з обмеженим колом людей (через інвалідність, вік, інші чинники) чи перебували у закритих закладах. Йдеться, до прикладу, про дітей, яких виховували в інтернатах.
Для кого ця послуга?
           діти або дорослі люди з інвалідністю; люди похилого віку; люди, які повернулися з місць позбавлення волі; діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти, яких виховували в інтернатах.
Що роблять фахівці послуги?
           надають психологічну допомогу; формують і розвивають соціальні навички та соціальні компетенції; допомагають зміцнювати або відновлювати родинні, дружні, товариські та офіційні зв’язки; заохочують до участі в клубах за інтересами, клубах активного довголіття, університетах третього віку; допомагають організувати заняття протягом дня і дозвілля; у разі потреби допомагають знайти роботу; відновлюють навички комунікації в людей, які звільнилися із місць позбавлення волі.


5. ЕКСТРЕНЕ (КРИЗОВЕ) ВТРУЧАНЯ:
           Це – соціальна послуга, яку можна отримати протягом 24 годин після повідомлення про кризову ситуацію. До прикладу, якщо людина повідомила про насильство в сім’ї чи втрату дому. Спеціалісти надають екстрену юридичну, медичну або психологічну допомогу і притулок.
Для кого ця послуга?
           для людей, які мають або пережили загрозу життю і здоров’ю; для людей, які втратили сімейні чи родинні контакти; для людей, які не можуть самостійно вирішувати проблеми, що спричинили кризову ситуацію або її наслідки.
Що роблять фахівці послуги?
           консультують телефоном або при зустрічі; надають психологічну допомогу (консультування, підтримку, діагностику, корекцію, психотерапію, реабілітацію); надають інформацію щодо соціального захисту; організовують взаємодію з іншими фахівцями та службами; представляють інтереси;
           коригують сімейні стосунки; допомагають людям, які постраждали від насильства в сім’ї; допомагають оформити документи; допомагають отримати безоплатну правову допомогу; допомагають отримати невідкладну медичну допомогу; надають тимчасовий притулок.


6. ФІЗИЧНИЙ СУПРОВІД ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ:
           Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти людям з інвалідністю вільно пересуватися і комунікувати за межами дому.
Для кого ця послуга?
           для людей з інвалідністю, які мають порушення опорнорухового апарату та пересуваються на візках; для людей, які мають порушення зору і не можуть комунікувати; для людей, які не можуть пересуватися за межами дому без супроводу.
Що роблять фахівці послуги?
           разом з людиною відвідують органи державної влади та місцевого самоврядування, інші установи, організації та заклади; допомагають купити товари або замовити послуги; допомагають заповнювати бланки і писати заяви; з’ясовують потрібну інформацію під час візиту до тієї чи іншої установи.
           Супроводжувати людину може тільки професійно підготовлений соціальний працівник.


7. КОНСУЛЬТУВАННЯ:
           Це – комплекс заходів, які треба людині або сім’ї, аби вийти зі складної життєвої ситуації і адаптуватися до нових життєвих умов. Консультування – це професійне спілкування між фахівцем і людиною, яка звертається за допомогою. Фахівці послуги – переважно психологи або педагогічні працівники, які пройшли спеціальну підготовку та володіють техніками консультування.
Для кого ця послуга?
           для людей, у яких виникли складні життєві обставини через інвалідність, вік, стан здоров’я, соціальне становище; для безхатченків, які потребують консультацій; для людей, які перебувають у місцях позбавлення волі; для людей, у яких склались інші складні життєві обставини.
Що роблять фахівці послуги?
           аналізують життєву ситуацію, що склалася, визначають основні проблеми та шляхи вирішення; разом з людиною, яка звертається за послугою, складають план виходу зі складної життєвої ситуації, допомагають його реалізувати; надають інформацію щодо соціального захисту; надають психологічну допомогу; коригують психологічний стан і поведінку в повсякденному житті; формують і розвивають соціальні навички і соціальні компетенції; за потреби закликають брати участь в групах самодопомоги; допомагають зміцнити або відновити родинні, дружні та офіційні зв’язки; консультують, як отримати правову допомогу або інші соціальні послуги, залежно від потреб; консультують, як знайти роботу, допомагають з пошуками (зокрема, проводять експертизу потенційних професійних здібностей і професійної орієнтації).
Залежно від потреб, консультування може бути психологічним або правовим, разовим або тривалим.


8. ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ:
           Це – соціальна послуга, під час якої команда або фахівець стають посередниками і допомагають людям, які перебувають у складних життєвих обставинах. Ситуацію може спричинити інвалідність, вік, стан здоров’я, соціальне становище, життєві звички, спосіб життя тощо. Фахівці, які представляють інтереси, – це соціальні працівники або мультидисциплінарна команда.
Для кого ця послуга?
           для дорослої людини або дитини, які мають труднощі з відстоюванням власних інтересів у різних установах. для сім’ї (зокрема, прийомної); для дитячого будинку сімейного типу; для сім’ї опікунів/піклувальників; для людей, які постраждали від торгівлі людьми чи насильства у сім’ї; для людей які перебувають у складних життєвих обставинах.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають оформити або відновити документи; допомагають зареєструвати місце проживання; допомагають розшукати рідних та близьких, відновити родинні та соціальні зв’язки; пояснюють, як отримати доступ до ресурсів і послуг за місцем проживання; шукають потрібних фахівців або організації, підприємства, органи, заклади, установи тощо; ведуть переговори від імені людини, яка звернулася за послугою; надають послуги перекладача (для іноземців та людей без громадянства, які на законних підставах проживають або перебувають на території України).
           Фахівці надають консультації один раз на тиждень протягом місяця (не більше 3 годин на місяць) або один раз на місяць, після перегляду індивідуального плану, або разово (не більше 3 годин). Поспілкуватися із спеціалістами можна як на їхньому робочому місці, так і вдома. Все залежить від домовленості та цілей.


9. СОЦІАЛЬНА ПРОФІЛАКТИКА:
           Це – соціальна послуга, що має попередити, обмежити та зупинити негативні соціальні та особистісні явища. Фахівці складають індивідуальний план або профілактичну програму для людей, яким треба змінити небезпечну поведінку на таку, що мотивує до здорового способу життя (часто для людей, які мають залежність).
           Існує 3 види соціальної профілактики: первинна (якщо проблема або негативне явище в людини, яка звертається, ще не сформовані); вторинна (якщо існує високий ризик розвитку проблеми); третинна (якщо проблема або негативне явище вже існує і завдає негативних наслідків).
Для кого ця послуга?
           для людей, яким треба змінити небезпечну поведінку на таку, що мотивує до здорового способу життя; для людей, яким треба профілактика, реабілітація, програма замісної чи антиретровірусної терапії; для людей, яким треба зробити тести на ВІЛ та ІПСШ; для людей, яким потрібні рекламно-інформаційні матеріали, індивідуальні засоби (зокрема, шприци, презервативи).
Що роблять фахівці послуги?
           складають індивідуальний план або профілактичну програму, зважаючи на потреби людини, яка звернулась; попереджують про загострення проблем, які існують, і намагаються уникнути їх; мотивують людей, які звернулись, до зміни поведінки; мінімізують ризик повторення (рецидиву) проблем або негативних явищ; допомагають людям, які зазнали негативних наслідків, адаптуватися, інтегруватися та ресоціалізуватися.
           Також людям, які звернулися за послугою, проводитимуть профілактику, показуючи соціальну рекламу, інформаційноосвітні матеріали, лекції, відеолекторії, проводячи бесіди (групові та індивідуальні), семінари, тренінги, тощо.


10. ПОСЕРЕДНИЦТВО:
           Це - комплексна соціальна послуга, яка спрямована на надання інформації та підтримки у врегулюванні конфліктних ситуацій між особою, яка перебуває у складних життєвих обставинах, та іншими особами, установами чи організаціями.
Для кого ця послуга?
           для осіб які перебувають у складних життєвих обставинах та які потрапили в ситуації соціального чи міжособистісного конфлікт (осіб з інвалідністю, дітей-сиріт, осіб похилого віку, внутрішньо переміщених осіб, постраждалих від домашнього насильства чи насильства за ознакою статті насильства, біженців, недієздатних / обмежено дієздатних осіб, сімей у конфлікті, людей, які зазнали дискримінації чи соціального відчуження)
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають сторонам конфлікту почути одне одного та знайти взаємоприйнятне рішення: інформують про суть та переваги процесу посередництва, сприяють мирному врегулюванню спорів, супроводжують особу під час переговорів, координують взаємодію з медіаторами, адвокатами, працівниками соціальних служб, тощо. Вони також пояснюють права та обов’язки кожної зі сторін, допомагають у відновленні соціальних зв’язків і забезпечують доступ до подальшої допомоги.


11. НАТУРАЛЬНА ДОПОМОГА:
           Це – соціальна послуга, що допомагає людині або сім’ям отримати продукти харчування, засоби особистої гігієни та догляду, одяг, взуття, паливо тощо.
Для кого ця послуга?
           для людини або сім’ї, які належать до вразливих груп населення; для людини або сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених інвалідністю, віком, станом здоров’я, життєвою ситуацією (наприклад, карантин, військовий конфлікт) тощо.
Що роблять фахівці послуги?
           надають продукти харчування; забезпечують засобами особистої гігієни та догляду; купують санітарно-гігієнічні засоби для прибирання; надають одяг, взуття та інші предмети першої необхідності; забезпечують паливом.


12. ІНФОРМУВАННЯ:
           Це – надання інформації з питань соціального захисту населення, у тому числі переліку та адрес надавачів соціальних послуг, умов їх отримання, тарифів на платні соціальні послуги; надання інформації щодо отримання медичної, правової допомоги, адміністративних послуг та інших видів допомоги, робіт, послуг.
Для кого ця послуга?
           для вразливих групи населення (малозабезпечені, інваліди, діти-сироти, ветерани війни та учасники АТО, біженці, внутрішньо переміщені особи, недієздатні особи та особи з обмеженою дієздатністю); осіб, які перебувають/перебували в складних життєвих обставинах.
Що роблять фахівці послуги?
           допомага людям, які тривалий час не мали можливості брати повноцінну участь у житті суспільства (наприклад дітям, які виховувалися в інтернатах), повернутися до життя. До прикладу пояснення, як розпоряджатись грошима і налагоджувати відносини з іншими; надання інформації з питань соціального захисту, отримання медичної правової допомоги та інших видів допомог.


13. СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ ТА РЕІНТЕГРАЦІЯ:
           Це – поступове повернення особи до самостійного повноцінного життя шляхом надання соціальних послуг з дотриманням Державного стандарту соціальної інтеграції та реінтеграції бездомних осіб.
Для кого ця послуга?
           для бездомних осіб; постраждалих від торгівлі людьми; внутрішньо переміщених осіб; біженців; шукачів притулку; національних меншин; осіб, які перебувають/перебували в спеціалізованих або інтернатних закладах.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають в оформлені документів; в отриманні реєстрації місця проживання/перебування; сприяння в отриманні житла, працевлаштуванні, тощо; корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; надання психологічної підтримки; допомагають у зміцненні / відновленні родинних та суспільно корисних зв'язків; допомагають в отриманні послуги перекладу, вивчення державної мови; допомагають у встановленні зв'язків із національно-культурними організаціями співвітчизників.


14. СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД ПРИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ ТА НА РОБОЧОМУ МІСЦІ:
Це – комплексна соціальна послуга, під час якої фахівці планомірно допомагають людині або сім’ї у складних життєвих обставинах подолати труднощі.
Для кого ця послуга?
           для осіб з інвалідністю, які мають фізичні та/або сенсорні порушення; для вразливої категорії населення; для осіб, які не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці, перебувають у складних життєвих обставинах, бажають працевлаштуватися; для осіб із порушенням слуху.
Що роблять фахівці послуги?
           організовують регулярні зустрічі з отримувачем послуги; сприяють працевлаштуванню через допомогу у пошуку роботи / підготовці до роботи; відвідування на робочому місці; сприяють в адаптації особи до виконання робочих функцій, пристосуванні робочого місця для осіб з інвалідністю; сприяють в отриманні інших послуг, організації взаємодії з іншими суб'єктами соціального супроводу; навчання та розвиток трудових і соціальних навичок; психологічне консультування; психологічна підтримка, тощо.
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
Волинська обласна організація українського товариства глухих (УТОГ)
вул. В.Винниченка, буд. 51, кв. 2
м. Луцьк, 43005
Контактний номер телефону: (0332) 244-440, +38-068-844-96-13
Е-адреса: utog_volyn@ukr.net


15. ПЕРЕКЛАД ЖЕСТОВОЮ МОВОЮ:
За умовами соціальної послуги, перекладач допомагає людині, яка не чує, порозумітися із працівниками сфери надання соціальних, комунальних, адміністративних та інших послуг.
Для кого ця послуга?
           для людей, які мають порушення слуху, і спілкуються тільки жестовою мовою, для осіб з інвалідністю, які мають фізичні та/або сенсорні порушення; для вразливої категорії населення, яка перебуває у складних життєвих обставинах.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають порозумітися людям, які не чують та тим, які чують, в органах державної влади та місцевого самоврядування, зокрема у Пенсійному фонді України, у державній службі зайнятості, тощо; забезпечують переклад із жестової та на жестову мову у банках, ОСББ та в інших підприємствах, що надають комунальні послуги; переклад із жестової та на жестову мову при візиті до підприємств, що забезпечують технічними та іншими засобами реабілітації; допомагають порозумітися людям, які не чують, і людям, які чують, в лікарнях і аптеках;

           У разі потреби фахівці можуть надавати послуги дистанційно, користуючись платформами для відеозв’язку.
           З метою створення доступного простору для осіб з інвалідністю із вадами слуху у Луцькій міській територіальній громаді забезпечено доступ до системи «Сервіс УТОГ». Це система надання допомоги висококваліфікованих перекладачів жестової мови у режимі відеозв’язку у смартфоні або планшеті через окремий програмний комплекс (мобільний додаток).
           Для подолання бар’єру у спілкуванні між людьми із вадами слуху та працівниками, які здійснюють прийом громадян, у департаменті соціальної політики Луцької міської ради та територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади функціонує послуга «Сервіс УТОГ».
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
Волинська обласна організація українського товариства глухих (УТОГ)
вул. В.Винниченка, буд. 51, кв. 2
м. Луцьк, 43005
Контактний номер телефону: (0332) 244-440, +38-068-844-96-13
Е-адреса: utog_volyn@ukr.net


16. ДЕННИЙ ДОГЛЯД ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ:
Це – соціальна послуга, спрямована на розвиток у дитини необхідних навичок для подальшого включення її в життя громади, підтримку сім’ї, попередження влаштування дитини, яка через обмеження життєдіяльності потребує постійного догляду до закладу з цілодобовим перебуванням.
Для кого ця послуга?
           для дітей з інвалідністю, дітей, які мають тяжкі захворювання, розлади, травми, стани, визначені переліком тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, дітей, які потребують сторонньої допомоги.
Що роблять фахівці послуги?
           забезпечують умови для денного перебування і харчування; допомагають і навчають доглядати за собою (зокрема, дотримуватися особистої гігієни, багато рухатися, вчасно їсти і приймати ліки); слідкують за станом здоров’я, надають реабілітаційні послуги; надають психологічну підтримку; піклуються про зайнятість людини вдень і її дозвілля.
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
1. Громадська організація «ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДИТИНИ «РОЗМОВЛЯЙКО» (ФОП Вознюк Людмила Михайлівна):
43025, м. Луцьк, вул. Даргомижського, буд. 7 (БЦ PLATO),
тел.: +38 (099) 49-48-049, +38 (067) 26-58-626
e-mail: rozmovlayko@gmail.com
Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 18.00
субота-неділя – вихідні дні
2. Громадська організація «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»»
43006, м. Луцьк, вул. Івана Франка, буд. 33А,
тел. +380 (50) 78-83-048, +380 (50) 920-65-86
e-mail: soikooksana75@gmail.com
Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 17.00
субота-неділя – вихідні дні


17. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ:
Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти дітям з інвалідністю, забезпечити їх потреби у догляді та розвитку життєвих навичок.
Для кого ця послуга?
           для дітей з інвалідністю, дітей-сирт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з поведінковими порушеннями через розлучення батьків; дітей та які зазнали жорстокого поводження; дітей, які постраждали від домашнього насильства; дітей, які перебувають/перебували в спеціалізованих або інтернатних закладах, після довготривалого лікування/перебування в медичних закладах.
Що роблять фахівці послуги?
           проводять психологічне консультування та психолого-педагогічної корекцію; сприяють в отриманні освітніх послуг; здійснюють трудову адаптацію; інформують та/або консультують; розвивають, формують та підтримують соціальні навички; надають допомогу в отриманні медичних послуг; тощо.
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
1. Громадська організація «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»»
43006, м. Луцьк, вул. Івана Франка, буд. 33А,
тел. +380 (50) 78-83-048, +380 (50) 920-65-86
e-mail: soikooksana75@gmail.com
Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 17.00
субота-неділя – вихідні дні


18. СУПРОВІД ПІД ЧАС ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ:
Це – соціальна послуга, яка дозволяє дитині навчатися у звичайній школі та отримувати достатньо уваги від педагогів. Налагоджують ефективне інклюзивне навчання фахівці-асистенти.
Застосовується для організації надання соціальної послуги дітям з особливими освітніми потребами, які потребують супроводу в закладах дошкільної освіти та закладах освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.
Для кого ця послуга?
           для дітей з інвалідністю та для дітей, які, відповідно до висновку ІРЦ, потребує супроводу під час навчання.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають в самообслуговуванні; слідкують за харчуванням; допомагають у пересуванні і відвідуванні потрібніх місць; допомагають та навчають орієнтуватися у просторі; слідкують за здоров’ям дитини (за потреби вчасно надають ліки); навчають підтримувати побутові навички самообслуговування; сприяють комунікації з іншими (зокрема, за допомогою жестової мови); супроводжують дитину і слідкують за нею у закладах освіти, під час екскурсій, навчальних поїздок; допомагають під час занять у гуртках, секціях, клубах, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об’єднаннях на базі закладів освіти; тощо.
Для отримання соціальних послуг, необхідно звернутися до:
1. Громадська організація «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє»»
43006, м. Луцьк, вул. Івана Франка, буд. 33А,
тел. +380 (50) 78-83-048, +380 (50) 920-65-86
e-mail: soikooksana75@gmail.com
Години прийому громадян:
понеділок- п'ятниця - 09.00 – 17.00
субота-неділя – вихідні дні


19. СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВА АДАПТАЦІЯ
Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти особам з інвалідністю, які потребують сторонньої допомоги, забезпечити їх потреби у розвитку життєвих навичок.
Для кого ця послуга?
           для осіб з інвалідністю; осіб з інтелектуальними або психічними порушеннями (комбіновані порушення)
Що роблять фахівці послуги?
           забезпечують навчання, формування та розвиток соціальних, комунікативних, фізичних, когнітивних, трудових навичок, умінь, у тому числі самообслуговування, соціальної компетенції; організація денної зайнятості, консультування, визначення готовності до працевлаштування.


20. ПЕРСОНАЛЬНИЙ АСИСТЕНТ
Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти дітям чи дорослим з інвалідністю, які потребують сторонньої допомоги, забезпечити їх потреби у догляді та розвитку життєвих навичок.
Для кого ця послуга?
           для дітей з інвалідністю (виражена та значна ступінь обмеження життєдіяльності); осіб з інвалідністю (виражена та значна ступінь обмеження життєдіяльності)
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають та доглядають, здійснюють фізичний супровід для забезпечення самостійності та інтеграції у суспільство; сприяють реалізації прав у сферах соціального захисту, зайнятості, охорони здоров'я, освіти і науки, доступність інфраструктури, тощо.


21. ТИМЧАСОВИЙ ВІДПОЧИНОК ДЛЯ ОСІБ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ ДОГЛЯД ЗА ДІТЬМИ / ОСОБАМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ.
Це – комплексна соціальна послуга, спрямована на те, щоб забезпечити тимчасовий, догляд та виховання дитини з інвалідністю, яка потребує постійного стороннього догляду, за місцем її проживання або перебування (або у приміщенні надавача соціальної послуги), на період відсутності батьків або осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю, з метою полегшення їх фізичного, психологічного та емоційного навантаження, пов'язаного зі здійсненням довготривалого догляду за дитиною з інвалідністю.
Для кого ця послуга?
           для батьків/осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за: дітьми з інвалідністю; дітьми, які мають невиліковні хвороби; дітьми, які мають хвороби, що потребують тривалого лікування; дітьми, які потребують паліативного догляду; дітьми з психічними та поведінковими порушеннями; особами, які мають невиліковні хвороби; особами, які мають хвороби, що потребують тривалого лікування; особами, які потребують паліативного догляду; особами з психічними та поведінковими порушеннями; особами з інвалідністю
Що роблять фахівці послуги?
           забезпечують тимчасовий догляд та виховання дитини з інвалідністю за місцем її проживання або перебування в сім'ї патронатного вихователя, в закладі на період відсутності батьків або осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за дітьми з інвалідністю; забезпечують тимчасового догляду осіб, які мають невиліковні хвороби, хвороби, що потребують тривалого лікування, паліативного догляду, осіб з інвалідністю, на період відсутності осіб, що здійснюють догляд за ними.


22. ДОГЛЯД СТАЦІОНАРНИЙ
Це – комплексна соціальна послуга, спрямована на догляд за людьми, які не можуть самі про себе піклуватися та обслуговувати. Під час надання послуги, людина постійно проживає у спеціалізованому закладі, де про неї піклуються та надають усю необхідну допомогу.
Для кого ця послуга?
           для осіб похилого віку; дітей та осіб з інвалідністю; осіб з тяжкими формами захворювання (у тому числі до встановлення інвалідності); осіб з психічними та поведінковими порушеннями (комбіновані порушення)
Що роблять фахівці послуги?
           забезпечують створення умов для проживання, харчуванням; забезпечують твердим, м'яким інвентарем; допомагають у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування); спостерігають за станом здоров'я, організовують надання реабілітаційних та медичних послуг; допомагають у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними; навчання навичкам самообслуговування; організовують розпорядок дня, у тому числі денну зайнятості та дозвілля.


23. СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ТА ПСИХІЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ.
Це – соціальна послуга, спрямована на те, щоб допомогти дітям з інвалідністю, забезпечити їх потреби у догляді та розвитку життєвих навичок.
Для кого ця послуга?
           для осіб та дітей з інтелектуальними та психічними порушеннями
Що роблять фахівці послуги?
           навчають, формують, розвивають та підтримують соціально-побутові навички (самообслуговування, комунікації, позитивної поведінки, приготування їжі, користування грошима, орієнтування тощо); допомагають у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчають навичкам користування ними; надають психологічну підтримку; організовують дозвілля, спортивно-оздоровчу, технічну та художню діяльність, трудову адаптації, працетерапію; арт-терапію


24. СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ/ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ
Це – комплексна соціальна послуга, яка має на меті допомогти сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, подолати або мінімізувати негативний вплив таких обставин, з якими вони не можуть впоратись самостійно.
Для кого ця послуга?
           для сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах
Що роблять фахівці послуги?
           надають консультування, регулярні зустрічі чи відвідування отримувача соціальної послуги з метою моніторингу виконання завдань, спрямованих на розв'язання складної життєвої ситуації отримувача соціальної послуги; допомагають в усвідомленні значення дій та/або розвивають вміння керувати ними; навчають та розвивають соціальні навички, навички виховання та догляду за дітьми, управління домогосподарством; надають психологічну підтримку


25. СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ, У ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ-СИРОТИ І ДІТИ, ПОЗБАВЛЕНІ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ
Це – соціальний супровід сімей, у яких виховують діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування – комплекс заходів, спрямований допомогти створити та підтримувати позитивний соціально-психологічний клімат у сім'ї. Зокрема, адаптувати дитину до нових умов, сприяти її навчанню та розвитку, а також підготувати до самостійного життя.
Для кого ця послуга?
           для прийомних дітей; дітей-вихованців та дітей, які перебувають на вихованні в сім’ях опікунів, піклувальників; прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників; біологічних дітей прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників, інші члени сім’ї, які спільно з ними проживають.
Що роблять фахівці послуги?
           відвідують отримувача соціальної послуги за місцем його проживання (перебування), у тому числі без попередження заздалегідь; надають консультації прийомним батькам, батькам-вихователям, опікунам, піклувальникам щодо їх ролі у подоланні дитиною відчуття втрати; організовують та проводять індивідуальні, групові роботи з членами сім’ї та дитиною з метою адаптації дитини до умов проживання в сім’ї, а якщо дитині встановлено інвалідність - надають допомогу в отриманні та організації виконання індивідуальної програми реабілітації; надають психологічну підтримку прийомним батькам, батькам-вихователям, опікунам, піклувальникам щодо розвитку та виховання дітей шляхом залучення їх до участі у тренінгах, лекціях, групах підтримки, інших заходах; надають допомогу з питань захисту майнових, житлових та інших прав дитини, у тому числі в оформленні документів щодо взяття на облік осіб, які потребують поліпшення житлових умов; розвивають вміння та навички щодо підготовки дитини до самостійного життя.


26. СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ
Це - комплексна соціальна послуга, спрямована на відновлення або поліпшення здатності особи до самостійного життя, соціального функціонування та інтеграції у суспільство.
Для кого ця послуга?
           для осіб з інвалідністю, які потребують підтримки для відновлення або формування навичок самообслуговування, спілкування, пересування тощо; осіб, які повернулися з місць позбавлення волі або проходять адаптацію після тривалого перебування в ізоляції від суспільства; осіб, які мають залежності (алкогольна, наркотична тощо) — у рамках їх ресоціалізації; осіб, які постраждали від домашнього насильства чи насильства за ознакою статі — для психологічного відновлення і повернення до активного життя; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які потребують адаптації до самостійного життя; осіб, які пережили кризові події (втрату рідних, житла, роботи, воєнні дії тощо) — для психологічної підтримки та відновлення соціальних функцій; внутрішньо переміщених осіб; осіб похилого віку, які втратили зв’язки з родиною або соціальним оточенням.
Що роблять фахівці послуги?
           надають консультації, проводять регулярні зустрічі чи відвідування отримувача соціальної послуги з метою моніторингу виконання завдань, спрямованих на розв'язання складної життєвої ситуації отримувача соціальної послуги; допомагають в усвідомленні значення дій та/або розвивають вміння керувати ними; навчають та розвивають соціальні навички, навички виховання та догляду за дітьми, управління домогосподарством; надають психологічну підтримку.


27. ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ
Це - комплексна соціальна послуга, організація перевезення осіб, які через вік, стан здоров’я або складні життєві обставини не можуть самостійно пересуватися або скористатися громадським транспортом. Послуга включає інформацію про доступні транспортні сервіси, маршрути, умови та порядок отримання транспортної допомоги, можливість супроводу.
Порядок надання соціальної послуги «Транспортні послуги» КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади»

Для кого ця послуга?
           для осіб з інвалідністю, осіб похилого віку, дітей-сиріт, ветеранів війни та учасників АТО/ООС та нового етапу війни, біженців, внутрішньо переміщених осіб, осіб які мають труднощі з самостійним пересуванням чи потребують спеціального транспорту.
Що роблять фахівці послуги?
           допомагають організувати перевезення до місця надання соціальних, медичних, освітніх чи адміністративних послуг, поліклінік, лікарень, соціальних установ або до місця проживання родичів, тощо. Також, надають інформацію про правила користування транспортними послугами, допомагають отримати доступ до спеціалізованого транспорту, координують супровід під час поїздки, що особливо важливо для осіб, які потребують допомоги у пересуванні.


28. ЕКСТРЕНЕ (КРИЗОВЕ) ВТРУЧАННЯ
Це – соціальна послуга, яку можна отримати протягом 24 годин після повідомлення про кризову ситуацію. До прикладу, якщо людина повідомила про насильство в сім’ї чи втрату дому, спеціалісти надають екстрену юридичну, медичну або психологічну допомогу а також тимчасовий притулок.
Для кого ця послуга?
           для осіб, які мають або пережили загрозу життю і здоров’ю; для людей, які втратили сімейні чи родинні контакти; для людей, які не можуть самостійно вирішувати проблеми, що спричинили кризову ситуацію або її наслідки.
Що роблять фахівці послуги?
           надають консультування по телефону або при зустрічі; надають психологічну допомогу (консультування, підтримку, діагностику, корекцію, психотерапію, реабілітацію, тощо); надають інформацію щодо соціального захисту; організовують взаємодію із іншими фахівцями та службами; допомагають людям, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статті; допомагають при оформленні документів; допомагають у отриманні безоплатної правової допомоги; допомагають у отриманні невідкладної медичної допомоги; надають тимчасовий притулок;


29. МЕДІАЦІЯ:
Це – комплекс заходів, під час яких медіатор допомагає людям вирішити конфлікт і дійти згоди. З людьми, які звернулись за послугою, працює фахівець із соціальної роботи або соціальний працівник, який пройшов додаткове навчання, психолог, фахівець із медіації.
Для кого ця послуга?
           для осіб, які внаслідок суперечки або конфлікту не можуть знайти спільного рішення та потребують допомоги.
Що роблять фахівці послуги?
           встановлення зв’язку між сторонами конфлікту, аналіз ситуації; ведення переговорів; допомога у врегулюванні конфлікту або спору: встановлення його причини, опрацювання шляхів та умов розв’язання; налагодження комунікації між сторонами конфлікту, визначення шляхів розв’язання, аналіз і коригування варіантів рішень.


30. НАДАННЯ ПРИТУЛКУ
Це – комплекс заходів з надання допомоги бездомним особам, що здійснюється протягом строку, необхідного для надання їм притулку, та спрямований на зменшення чисельності таких осіб шляхом організації для них нічлігу (розміщення на ніч) та/або тимчасового перебування/проживання.
Для кого ця послуга?
           для бездомні особи; особи, постраждалі від домашнього насильства; особи/сім'ї, яким завдано шкоду через пожежу, стихійне лихо, катастрофу, бойові дії, терористичний акт, тимчасову окупацію, збройний конфлікт та які залишились без житла або проживання їхньому житлі є неможливим.
Що роблять фахівці послуги?
           надання ліжко-місця з комунально-побутовими послугами; забезпечення твердим, м'яким інвентарем, одягом, взуттям, харчуванням; створення умов для здійснення санітарно-гігієнічних заходів, дотримання особистої гігієни; допомога в організації зберігання особистих речей; допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями, службами.

На території громади послугу можливо отримати:

1. Для осіб без постійного місця проживання:
На території територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади встановлено модульний будинок контейнерного типу для тимчасового перебування (розміщення на ніч) осіб без постійного місця проживання. Модульний будинок складається із двох кімнат (чоловіча та жіноча) та розрахований на одночасне перебування у ньому 14 осіб.
Термін роботи модульного будинку, напряму, залежить від роботи стаціонарного пункту обігріву при територіальному центрі і працює в період з 01 листопада до 01 квітня (у разі низької температури повітря термін роботи може продовжуватись і встановлюватись з 15 жовтня до 15 квітня).
Крім розміщення на ніч, дані особи забезпечуються гарячим харчуванням, б/в одягом, взуттям, предметами гігієни тощо, мають доступ до душової, також, за бажанням, вони мають можливість скористатися послугами перукарні та пральні, отримати консультацію психолога, юрисконсульта. У разі необхідності надається перша медична допомога.

2. Для осіб постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі та сексуального насильства пов’язаного із конфліктом працює:
Денний центр соціально-психологічної допомоги та кімната кризового реагування працює при управлінні соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Луцької міської територіальної громади (тел. (0332) 716-772; (0332) 715-005 e-mail: ucccdm@ukr.net).
Кімната створена з дотриманням усіх міжнародних стандартів: сучасний ремонт, меблі, побутова техніка. В осередку захисту від домашнього насилля можна отримати психологічну й юридичну допомогу. Строк перебування у кризовій кімнаті - від 10 до 20 діб.


31.СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ:
Це - комплексна соціальна послуга, яка спрямована на надання інформації про можливості та установи, що здійснюють соціально-психологічну підтримку осіб, які пережили травматичні події, втрату, насильство або інші складні життєві обставини.
Для кого ця послуга?
           для осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах (осіб, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі та сексуального насильства пов’язаного із конфліктом; ветеранів війни та учасники АТО/ООС та нового етапу війни; дітей-сиріт; людей, які пережили втрату близьких, травми, катастрофи; внутрішньо переміщених осіб; біженців; осіб звільнених з місць позбавлення волі або інтернатних установах; осіб із залежностями).
Що роблять фахівці послуги?
           надають вичерпну інформацію про можливості проходження реабілітації, підтримують емоційно та мотиваційно, допомагають особі зрозуміти власні переживання та ресурси для відновлення. Вони інформують про кроки, які варто зробити для початку психологічного відновлення, пояснюють, як звертатися до психолога, як працюють групи підтримки, де можна отримати безоплатну допомогу.
Також фахівці сприяють соціальній адаптації особи в суспільстві, відновленню навичок спілкування, планування життя та подолання внутрішніх бар’єрів.


32. РАННЄ ВТРУЧАННЯ:
Це - комплексна соціальна послуга, спрямована на своєчасне виявлення та подолання порушень розвитку у дітей раннього віку (від 0 до 4 років), а також підтримку їхніх родин. Послуга включає інформування про доступні медичні, психологічні, педагогічні та соціальні сервіси, алгоритм звернення за допомогою, перелік спеціалістів і установ, які здійснюють раннє втручання..
Для кого ця послуга?
           для сімей з дітьми, які мають ризики або вже виявлені порушення розвитку; для вразливих категорій (дітей з інвалідністю, передчасно народжених дітей, дітей з обмеженнями руху чи слуху, з порушеннями мовлення, дітей-сиріт, дітей з сімей у складних життєвих обставинах).
Також – для батьків, які потребують підтримки у розумінні особливостей розвитку їхньої дитини.
Що роблять фахівці послуги?
           надають родинам інформацію про важливість раннього виявлення труднощів розвитку, роз’яснюють, як отримати допомогу та які послуги існують у громаді; допомагають батькам зрозуміти сигнали, що вказують на затримки розвитку, пояснюють, як працюють команди раннього втручання (психологи, логопеди, дефектологи, педіатри, соціальні працівники); супроводжують родину у процесі звернення до спеціалізованих служб; сприяють формуванню позитивного батьківського ставлення до дитини з особливостями розвитку та підтримують її соціальну інтеграцію.


33. СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД ВІЙСЬКОВИХ ТА ЇХНІХ РОДИН НА БАЗІ ВІЙСЬКОВИХ ЧАСТИН.
Це - комплексна соціальна послуга, яка спрямована на надання інформації щодо підтримки військовослужбовців та членів їхніх родин безпосередньо на території військових частин. Послуга включає інформування про можливості соціального захисту, психологічної допомоги, медичного обслуговування, реабілітації, отримання адміністративних та правових послуг, допомоги у працевлаштуванні, навчанні, забезпеченні житлом тощо.
Для кого ця послуга?
           для військовослужбовців, які проходять службу (або демобілізовані), та членів їхніх родин - особливо для осіб, які повертаються із зони бойових дій, пережили поранення, втрати або психологічну травму.
Послуга також надається родинам загиблих військових, ветеранам, учасникам АТО/ООС, внутрішньо переміщеним особам з числа військовослужбовців.
Що роблять фахівці послуги?
           забезпечують інформування військових та їхніх родин про їхні права, пільги та можливості отримання допомоги, допомагають з оформленням документів, реєстрацією у програмах підтримки, перенаправленням до інших установ (ЦНАП, центри реабілітації, служби зайнятості, тощо); координують доступ до психологічних та юридичних консультацій, сприяють соціальній адаптації після служби, підтримують родини під час перебування військового в зоні бойових дій.
Фахівці працюють безпосередньо у військових частинах або у взаємодії з ними, що дозволяє швидко реагувати на запити та надавати адресну підтримку.


34. ТРАНЗИТНЕ ПІДТРИМАНЕ ПРОЖИВАННЯ/УЧБОВА СОЦІАЛЬНА КВАРТИРА (БУДИНОК):
Це – надання інформації про тимчасове безпечне житло з елементами супроводу для осіб, які виходять із закладів інституційного догляду або інших складних життєвих обставин.
Послуга включає інформування про умови проживання, перелік обов’язків та прав мешканців, доступ до соціальних, освітніх, медичних, психологічних та побутових послуг, а також можливості здобуття навичок самостійного життя.
Для кого ця послуга?
           для осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, насамперед для молоді з інтернатних закладів; дітей-сиріт; осіб з інвалідністю; осіб постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі та сексуального насильства пов’язаного із конфліктом; бездомних осіб; звільнених з місць позбавлення волі; осіб, які залишили складні умови проживання або перебувають у кризовій ситуації та внутрішньо переміщених осіб.
Що роблять фахівці послуги?
           надають детальну інформацію про можливості поселення у соціальну квартиру або будинок, супроводжують осіб під час адаптації до самостійного життя: навчають побутовим навичкам, фінансовому плануванню, допомагають у працевлаштуванні, продовженні навчання, встановленні соціальних зв’язків.
Також вони інформують про права мешканців, підтримують у побудові індивідуального плану розвитку та забезпечують доступ до медичних, психологічних і правових послуг. Основна мета - допомогти людині набути навичок самостійного життя та інтегруватися в громаду.


35. ТИМЧАСОВИЙ ВІДПОЧИНОК ДЛЯ ОСІБ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬ ДОГЛЯД ЗА ОСОБАМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ОСОБАМИ, ЯКІ МАЮТЬ НЕВИЛІКОВНІ ХВОРОБИ, ХВОРОБИ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ ТРИВАЛОГО ЛІКУВАННЯ.
Це - комплексна соціальна послуга з надання інформації про можливості короткострокового перепочинку для осіб, які здійснюють постійний догляд за важкохворими або людьми з інвалідністю. Послуга передбачає інформування про установи та програми, які тимчасово беруть на себе обов’язки догляду, даючи можливість опікунам відновити сили, пройти лікування або вирішити особисті справи. Також надається інформація про умови надання послуги, перелік документів, тривалість відпочинку та організації, які його забезпечують.
Для кого ця послуга?
           для родичів або осіб, які здійснюють догляд за людьми з інвалідністю, з деменцією, невиліковними хворобами, психічними розладами або іншими станами, що потребують постійного догляду; також, для батьків дітей з інвалідністю або хронічними захворюваннями, які мають потребу в емоційному, фізичному чи медичному відновленні.
Що роблять фахівці послуги?
           надають вичерпну інформацію про те, як і де можна скористатися послугою тимчасового відпочинку: інформують про заклади, де приймають особу на короткий час (денний стаціонар, паліативний центр, центр соціального обслуговування тощо), допомагають з підготовкою документів, роз’яснюють права доглядальника.
Також вони консультують щодо можливих форм догляду на період відпочинку, соціальні працівники на дому та сприяють зниженню рівня емоційного вигорання у осіб, які тривалий час перебувають у режимі постійного догляду.


36. СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ЧЛЕНІВ ЇХНІХ СІМЕЙ.
Це – комплексна соціальна послуга з надання інформації про сервіси, програми, пільги та підтримку, що сприяють успішній інтеграції ветеранів у цивільне життя. Послуга включає інформування щодо соціального захисту, реабілітаційних заходів, працевлаштування, психологічної підтримки, медичної допомоги, навчання та перекваліфікації, юридичного супроводу, а також підтримки родин ветеранів.
Для кого ця послуга?
           для учасників бойових дій, осіб, які були поранені чи отримали інвалідність під час військової служби, демобілізованих військовослужбовців, ветеранів АТО/ООС та нового етапу війни, добровольців, членів сімей загиблих або зниклих безвісти захисників України, внутрішньо переміщених осіб з числа ветеранів, а також для родин, які потребують підтримки у зв’язку з поверненням близької людини із зони бойових дій.
Що роблять фахівці послуги?
           надають ветеранам та їхнім родинам чітку інформацію про доступні послуги: пояснюють, як оформити статус учасника бойових дій, отримати грошову допомогу, медичне забезпечення, житло чи пільги. Вони інформують про наявні програми реінтеграції, психологічної реабілітації, центри для ветеранів, можливості навчання або перекваліфікації. Також допомагають з адаптацією до мирного життя: налагодження соціальних зв’язків, подолання ПТСР, розвиток особистих ресурсів, підтримка в побудові нової кар’єри.
Особливу увагу приділяють роботі з родинами та їх психологічній підтримці дружин/чоловіків, дітей, батьків ветеранів.


ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ У СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГАХ


Нормативні документи у сфері соціальних послуг.
1. Закон України «Про соціальні послуги»
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 587 «Про організацію надання соціальних послуг»
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від 23.06.2020 №429 «Про затвердження Класифікатора соціальних послуг»
4. Методика обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї для надання соціальних послуг
5. Порядок установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг
6. Порядок проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг
7. Порядок підготовки та перепідготовки фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності
8. Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі
9. Порядок формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг
10. Про затвердження критеріїв діяльності надавачів соціальних послуг
11. Деякі питання здійснення контролю за додержанням вимог Закону України «Про соціальні послуги»
12. ПЕРЕЛІК НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ/ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ ОСНОВ ДОГЛЯДУ
13. Рішення виконавчого комітету «Про затвердження переліку соціальних послуг, що надаватимуться структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади»
14. Розпорядження Луцького міського голови «Про забезпечення безкоштовного надання соціальних послуг на період дії воєнного стану»
15. Розпорядження Луцького міського голови «Про створення робочої групи з координації роботи щодо виявлення та супроводу у Луцькій міській територіальній громаді маломобільних груп населення»
16. Розпорядження Луцького міського голови «Про організацію заходів щодо запобігання переохолодженню громадян в умовах низьких температур»
17. Порядок надання соціальної послуги «Транспортні послуги» КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Луцької міської територіальної громади»
18. «Про створення Координаційної групи з питань визначення потреб населення Луцької міської територіальної громади у соціальних послугах»
19. «Про комісію для комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг»
20. «Програма розвитку надання соціальних послуг в Луцькій міській територіальній громаді на 2021–2025 роки»

Контактна інформація

Телефони

+38 0332 28 10 00 - гаряча лінія
+38 0332 28 41 80 - приймальня
телефонний довідник департаменту