На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний

Офіційний сайт
департаменту соціальної політики
Луцької міської ради


Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      П'ятниця, 29 Серпня, 2014 року
Телефони "гарячої лінії" департаменту : з питань надання субсидій -  72-82-05, 28-41-74, 28-41-75 ; з питань призначення пенсій - 28-41-64.





Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
0-800-507-309

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний





СТИСЛИЙ ОГЛЯД ПОТРЕБ У СОЦІАЛЬНОМУ ЗАХИСТІ НАСЕЛЕННЯ МІСТА ЛУЦЬКА


    В Луцьку проживає 212 тис. чоловік. З них понад 23 тис. осіб є одержувачами державних соціальних допомог, 17,2 тисяч сімей користуються житловими субсидіями. Чисельність малозабезпечених сімей міста, що отримують державну соціальну допомогу становить близько 0,6 тис. Кількість сімей з дітьми, що отримують державну допомогу 19,7 тис. На обліку в ЄДАРПі (Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги) міста Луцька перебуває 51,6 тис.чол., в тому числі: ветерани війни – 9,8 тис.чол.; ветерани праці – 20,4 тис.чол.; постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5,7 тис.чол.; ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 2,1 тис.чол.; діти війни – 17,9 тис.чол. та інші.
    В місті нараховується понад 12 тисяч інвалідів різних нозологій, з них: інваліди 1 групи - 1,5 тис. чол.; 2 групи – 4,8 тис. чол.; 3 групи – 5,5 тис. чол. та діти інваліди – 1,0 тис. чоловік.
    За даними органів Пенсійного фонду кількість пенсіонерів міста Луцька становить близько 50 тис. чоловік.
    Статистика свідчить про те, що кожний третій житель міста Луцька відноситься до пільгової категорії, що покладає на органи місцевого самоврядування серйозні зобов’язання по забезпеченню соціального захисту громадян. Реалізація повноважень по соціальному захисту населення органами місцевого самоврядування міста Луцька здійснюється департаментом соціальної політики Луцької міської ради, територіальним центром соціального обслуговування(надання соціальних послуг) м. Луцька, відділом у справах сім’ї та молоді Луцької міської ради, службою у справах неповнолітніх Луцької міської ради, управлінням Пенсійного Фонду України та міським центром зайнятості. Робота цих структур дозволяє забезпечити реалізацію прямих і делегованих повноважень по соціальному захисту населення на території міста.
РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ МІСТА
УДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ
    Питання соціального захисту населення завжди займали одне із найважливіших місць в житті суспільства. Основними завданнями в сфері соціального захисту населення було і залишається вдосконалення системи соціальних виплат, спрямованих на посилення соціального захисту соціально-вразливих верств населення, спрощення процедур надання державних соціальних допомог та впровадження нових форм соціального обслуговування, зокрема в сфері надання соціальних послуг. Першим кроком до вдосконалення системи надання соціальних послуг відповідно до Указу Президента України «Про основні напрямки вдосконалення системи соціальних виплат» було проведення в грудні 2006 року реорганізації відділу субсидій і управління праці та соціального захисту населення шляхом їх об’єднання. В наслідок чого утворився департамент соціальної політики Луцької міської ради.
    Проведена реорганізація дала можливість більш раціонально розділити спеціалістів по відділах департаменту для покращення виконання повноважень, делегованих державою органам місцевого самоврядування (до реорганізації в відділі субсидій та управлінні деякі спеціалісти виконували одну і ту ж роботу).
    Протягом 2007 року в місті Луцьк проектом «Голос громадськості» реалізовувалась місцева ініціатива «Вдосконалення та підвищення ефективності надання соціальних послуг населенню міста Луцьк», мета якої – впровадження системи управління якістю ISO 9001-2000 в Департаменті соціальної політики Луцької міської ради. Основними напрямками даного проекту було запровадження прийому громадян за принципом «Єдиного вікна» та надання послуг з урахуванням вимог системи управління якістю, насамперед стандартів ISO 9001 – 2000. Початком роботи стало створення робочої групи, яка взяла на себе місію ініціатора та рушія даних змін. В процесі запровадження змін з робочою групою постійно працювали українські та польські експерти. Розпочалась робота з аналізу існуючої ситуації та підготовки відповідної нормативної бази. Так, було переглянуто і внесено докорінні зміни до Положення про департамент, Положень про відділи департаменту, посадові інструкції. В них виписані завдання відділів, повноваження з детальним описом порядку їх виконання, права, відповідальність, а також зазначаються інструкції системи управління якістю виконкому Луцької міської ради, якими керується департамент при вирішенні визначених завдань. Розроблено Регламент роботи департаменту.
    В ході реалізації проекту було складено реєстр соціальних послуг, та відповідно до кожної з них було розроблено карти та схеми процесів, а також інформаційні картки, що дало можливість чітко визначити початок та завершення процесу, кількість трудових ресурсів, які залучаються до його виконання, а також визначити ступінь складності. До кожної схеми була розроблена карта процесу в якій визначається ціль процесу, порядок його виконання, критерії оцінки та відповідальних за процес. Згідно складеного реєстру, в департаменті зареєстровано надання 45 соціальних послуг.
    Для доступності інформації про послуги департаменту для користувачів послуг були розроблені інформаційні картки. В них подано основну інформацію, яка цікавить громадян, а саме: де і ким надається послуга із зазначенням адреси, контактних телефонів, години прийому, перелік необхідних документів, термін їх розгляду, причини відмови та порядок оскарження. Дані інформаційні картки громадяни можуть отримати як в міській раді в секторі звернень, так і безпосередньо в департаменті. Це дає змогу громадянам попередньо отримати необхідну для них інформацію без затрат часу на прийом у спеціаліста. В рамках даного проекту був здійсненний також аналіз використання робочого часу працівниками департаменту. В результаті аналізу були отримані наступні показники: близько 80% робочого часу затрачається на прийом громадян і лише 20% залишається на опрацювання заяв і прийняття рішень та виконання інших важливих завдань. Тому було зроблено висновок про необхідність розподілу функцій прийому та прийняття рішень, що значно полегшить роботу з клієнтом для працівників і дасть можливість уважніше розглядати звернення громадян при прийнятті рішень та скоротити термін їх розгляду. З метою оптимізації процесу прийому документів, спеціалістами громадської приймальні здійснюється прийом та надаються консультації з питань призначення державних допомог та субсидій за принципом “єдиного вікна” щоденно (крім вихідних) з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Тобто, громадянин який звернувся з будь-якого питання, яке відноситься до компетенції департаменту, зможе вирішити його в приймальні громадян. Для цього організовано чергування в приймальні спеціалістів усіх відділів департаменту. Запровадження у місті спрощеного механізму надання соціальних виплат можливе при наявності облаштованої приймальні громадян з можливим доступом до неї людей з обмеженими фізичними можливостями. Враховуючи те, що в старому приміщенні, в якому знаходився департамент, була відсутня така можливість, оскільки перший поверх будівлі займали інші організації, виконкомом Луцької міської ради було прийнято рішення про передачу на баланс департаменту соціальної політики приміщення на проспекті Волі, 4а, а також ще додаткового приміщення - філії у віддаленому районі від центра міста, для їх облаштування, з врахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями, для здійснення прийому громадян. На ремонтно-будівельні роботи з бюджету міста були виділені значні кошти.
    Нове приміщення департаменту соціальної політики побудоване з урахування потреб людей з обмеженими фізичними можливостями, а саме:
- приміщення облаштовано спеціалізованими засобами інформування;
- забезпечено доступність та зручність (особи з обмеженими фізичними можливостями можуть самостійно і безперешкодно потрапити в приміщення та пересуватись по ньому);
- застосована спеціалізована технологія обслуговування людей з обмеженими фізичними можливостями (прийом громадян здійснюється на першому поверсі за принципом «Єдиного вікна»);
- обладнано санітарні приміщення (туалети) з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями.
    В новому приміщенні департаменту створені всі умови для здійснення належного прийому мешканців міста та роботи трудового колективу. Раніше прийом громадян проводився у приміщеннях дев’яти житлово-комунальних підприємств, проте це не давало можливості оперативного вирішення завдань та проблем і унеможливлювало забезпечення належного контролю за їх виконанням. Нова філія в додатковому приміщенні дає змогу усунути зазначені недоліки та раціональніше використовувати спеціалістів для організації роботи з прийому та призначення державних соціальних допомог і субсидій. В рамках проекту з метою вивчення досвіду надання соціальних послуг в інших містах протягом 2007 року здійснені навчально-ознайомчі поїздки спеціалістів департаменту у міста Харків, Чугуїв (Харківська область), Пустомити та Трускавець (Львівська область). Для спеціалістів департаменту було проведено 15 навчальних семінарів на різну тематику: управління процесами, система управління якістю, зміни в законодавстві України в частині надання соціальних послуг, орієнтація на клієнта, проведення інформаційних кампаній тощо. Особливу увагу звернуто на роботу по інформуванню населення. Розроблено та опубліковано інформаційні матеріали, налагоджено співпрацю із засобами масової інформації (сайт міської ради). Головним та довгостроковим результатом змін, що мали місце в Департаменті соціальної політики міста Луцька, є суттєве підвищення якості надання соціальних послуг шляхом часткового спрощення процедур. Підсумки роботи фактично було підбито під час проведення внутрішнього аудиту та перед сертифікаційним аудитом в лютому 2009 року. Висновок аудиторів свідчить про те, що в департаменті соціальної політики Луцької міської ради впроваджена дійсно стійка система якості, яка працює і дає результат. Що і було підтверджено фахівцями та надано Луцькій міській раді сертифікат якості ДСТУ ISO 9001-2001. В новому приміщенні департаменту соціальної політики були створені усі умови для здійснення належного прийому мешканців міста та для роботи трудового колективу департаменту.
Опитування

Чи задоволені Ви якістю надання соціальних послуг?

      Так
      Частково
      Ні

   

Пряма лінія

''Пряма лінія''
міського голови:
(0332) 72-06-44
Служба оперативного реагування:
15-80



Стандарт якості

ISO 9001


Погода




Курси валют
bank-ua.com
bank-ua.com
bank-ua.com

на головну

Останні зміни:
© 2010 Відділ автоматизованої обробки інформації - VAOI

Нас відвідали:
всього сьогодні
19113 28