На головну Написати лист Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Луцьк соціальний

Офіційний сайт
департаменту соціальної політики
Луцької міської ради


Новини   |   Дошка оголошень   |   Питання та відповіді



      П'ятниця, 29 Липня, 2016 року
Телефони "гарячої лінії" департаменту :  з питань надання субсидій -  28-41-65, 28-41-74, 28-41-75 ; з питань призначення пенсій - 28-41-64; надання консультацій демобілізованим - 28-41-63, 28-41-68.








Центральні
органи влади:

Президент України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство праці та соціальної політики
"Гаряча лінія" Мінсоцполітики:
0-800-507-309

Пенсійний фонд
Контакт-центр ПФУ:
0-800-503-753

Фонд соціального захисту інвалідів

Місцеві
органи влади:

Волинська державна адміністрація
Волинська обласна рада
Луцька міська рада


Наші колеги:
Львів соціальний





СТИСЛИЙ ОГЛЯД ПОТРЕБ У СОЦІАЛЬНОМУ ЗАХИСТІ НАСЕЛЕННЯ МІСТА ЛУЦЬКА



    В Луцьку проживає 214 тисяч мешканців. З них 20 тис. осіб є одержувачами державних соціальних допомог, 38 тисяч сімей користуються житловими субсидіями. На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги міста Луцька перебуває 57,0 тис.чол., в тому числі: ветерани війни – 7,6 тис.чол.; ветерани праці – 17,7 тис.чол.; постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5,2 тис.чол.; ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 2,2 тис.чол.; діти війни – 12,8 тис.чол. та інші. В місті нараховується понад 12 тисяч інвалідів різних нозологій, з них: інваліди 1 групи - 1,5 тис. чол.; 2 групи – 4,8 тис. чол.; 3 групи – 5,5 тис. чол. та діти інваліди – 1,0 тис. чоловік. За даними органів Пенсійного фонду кількість пенсіонерів міста Луцька становить понад 50 тис. чоловік. 
    Статистика свідчить про те, що кожний третій житель міста Луцька відноситься до пільгової категорії, що покладає на органи місцевого самоврядування серйозні зобов’язання по забезпеченню соціального захисту громадян.
    Реалізація повноважень по соціальному захисту населення органами місцевого самоврядування міста Луцька здійснюється департаментом соціальної політики Луцької міської ради, територіальним центром соціального обслуговування(надання соціальних послуг) м. Луцька, відділом у справах сім’ї та молоді Луцької міської ради, службою у справах дітей Луцької міської ради, Луцьким міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, управлінням Пенсійного Фонду України та міським центром зайнятості. Робота цих структур дозволяє забезпечити реалізацію прямих і делегованих повноважень по соціальному захисту населення на території міста.
УДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ

    Питання соціального захисту населення завжди займали одне із найважливіших місць в житті суспільства. Основними завданнями в сфері соціального захисту населення було і залишається вдосконалення системи соціальних виплат, спрямованих на посилення соціального захисту соціально-вразливих верств населення, спрощення процедур надання державних соціальних допомог та впровадження нових форм соціального обслуговування, зокрема в сфері надання соціальних послуг.
    В департаменті соціальної політики Луцької міської ради запроваджено прийом громадян за принципом «Єдиного вікна» та надання послуг з урахуванням вимог системи управління якістю, насамперед стандартів ISO 9001 – 2000. Відповідно до реєстру адміністративних послуг Луцької міської ради, департамент надає 51 соціальну послугу.
    Для доступності інформації про послуги департаменту для користувачів послуг розроблені інформаційні картки. В них подано основну інформацію, яка цікавить громадян, а саме: де і ким надається послуга із зазначенням адреси, контактних телефонів, години прийому, перелік необхідних документів, термін їх розгляду, причини відмови та порядок оскарження. Дані інформаційні картки громадяни можуть отримати як в департаменті «Центр надання адміністративних послуг м. Луцька», так і безпосередньо в департаменті. Це дає змогу громадянам попередньо отримати необхідну для них інформацію без затрат часу на прийом у спеціаліста.
    Для зручності громадян всі відділи департаменту, які задіяні у прийомі, розміщено на першому поверсі.
    Режим роботи департаменту орієнтований на потреби громадян. Прийом громадян здійснюється щоденно